• Anonym (kitty_18)

Gillar killar att slicka fitta?

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?
    Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

• Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (kitty_18) skrev 2018-05-16 19:47:48 följande:

Jag har en fundering. Upplever att många killar gillar (och nästan förväntar sig!) att få en avsugning men att inte alls lika många är beredda att gå ner på tjejen?

Varför anses förstnämnda så självklart till skillnad från att jag som tjej vill ha fittan slickad? Jag personligen är inget fan av penetrationssex. Däremot blir jag eld & lågor av att ha en tunga där jag är som våtast. Killar, våga slicka!

Alla män jag har haft sex med har velat slicka, min sambo älskar det. Jag slipper helst, tycker det är urtrist att bli slickad och blir 100 ggr hellre rejält påsatt.
  • LuddeGudde

Det finns inget bättre. Att höra henne njuta o känna hennes kropp rista när hon kommer rakt i mitt ansikte. Det finns inget mer upphetsande. Oftast leder det till sex men att få sluta där o sedan hålla om henne... Det är underbart.

• Anonym (Keso)

Fick min dröm uppfylld i somras. En kvinna fontänade mig i ansiktet när hon stod grensle över mig och onanerade och jag slickade. Ta mig fan det godaste jag någonsin smakat

• Anonym (Bill)

Ja om jag är sexuellt attraherad av henne. Skulle inte vilja slicka Agda 78

• Anonym (Jag)

Skulle älska att slicka en kvinna tills hon kom hårt. Förutsatt att hon ville förstås.

• Dilf

Alltid om man får😋
    så härligt och upphetsande att få ge.. och se och höra effekten av det

• tTechnoViking

Min fru skulle vilja låna ut mig till andra kvinnor har hon sagt Glad Hon får ALLTID 2-4 orgasmer varje gång. Thats It! 

• mrnorr

Morron alla glada:). Mm finns som andra skrivit inget som är så upphetsande  än att få slicka och höra tjejen njuta, sedan att få henne komma i en underbar fontänorgasm över ansiktet när man slickar henne är enormt hett.

• Anonym (i 4/5 fall)

Nu har jag för lite erfarenhet att kunna göra vettig statistik men på de siffror jag har så vill jag hävda att det är väldigt trevligt att ge oralsex till 4 av 5 kvinnor, där den femte är det något jobbigt man genomlider för att man inte har hjärta att påtala att det här smakar väldigt illa och är inte alls trevligt.  

• Lenin1958

Jag gillar det men frugan gillar inte oralsex

• Anonym (Mr Jök)

Älskar att skicka min svägerskas fitta! Fy satan vad hon njuter 

• Anonym (Mr Jök)

Älskar att slicka min svägerskas fitta! Fy satan vad hon njuter..

• Jim84

Det beror väl alltid på kemin, om man tänder på personen ifråga, samt ifall personen tycker om det.

Jag njuter av att slicka en tjej - förutsatt att hon njuter av att jag gör det. Det KAN vara en fantastisk känsla. Att känna med tungan och fingrarna hur hon styvnar och drar ihop sig vid orgasm. Om hon däremot känner sig obekväm (har hänt vid ett par tillfällen, alla gillar inte oralsex) så kan det vara. Finns liksom inget ?egenvärde? av att utföra oralsex på någon, kvinna som man.

Svar på tråden Gillar killar att slicka fitta?