BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
En fråga Ang NC, stämmer det att metoden inte fungerar om man har flera uppvak per natt? Har funderat på att prova men dottern (8 mån) väcker mig ett par tre gånger varje natt när hon sparkar på mig.
En fråga Ang NC, stämmer det att metoden inte fungerar om man har flera uppvak per natt? Har funderat på att prova men dottern (8 mån) väcker mig ett par tre gånger varje natt när hon sparkar på mig.
Precis samma för mig! Drömde också om två tydliga streck, men icke, negativt på BIM+1 idag. Får se vad som händer nu, ingen mens i sikte heller..(?)
De förklarar ganska bra på NC hemsida om hur man ska tänka då. ?Att mäta när man har barn: Om ditt barn vaknar flera gånger per natt, försök att ta temperaturen efter den längsta sömnperioden som du oftast har även om det blir vid olika tider. Om natten varit extremt tuff, markera då temperaturen som avvikande nästa morgon för att undvika att lägga till ett inkorrekt värde. Mät alltid före du stiger upp ur sängen!?
Hoppas de hjälpte något! :) jag använde NC 1,5 år som preventivmedel och vart gravida direkt när vi ville bli gravida (har en dotter på 15 månader). Har precis kunnat börja lite igen då dottern nu vanligtvis vaknar bara en gång per natt, får ofta sova 4 timmar i sträck innan uppvak och är nog det NC rekommenderar att man minst ska hinna sova.
Tack så mycket! Då kan det ju vara värt att prova :)
Hon vaknar faktiskt inte under nätterna särskilt ofta men hon sover som en väderkvarn. Åker alltid på några smällar per natt...
Såå besviken man blir.. inatt har vi sovit på hotell och hade hoppats på att då väcka min sambo med ett positivt test<3 men ikke.. istället ville jag bara lägga mig ner på golvet o gråta. så trist..
Ingen mens i sikte.. har känt av ryggen. men har gått ganska mycket på stan i två dagar..
Är på bim +1.
Var säker jag var gravid då jag har haft humörsvängningar som aldrig förr. Men testade innan idag och det var så negativt det kunde bli
Haha lite så ja! Hoppades också kunna väcka mannen på första semesterdagen med ett plus! Som tur var skulle vi ha gäster idag så det var bara att köra på med handling och städning innan de kom. Skönt dock att ha dagen planerad så tankarna skingras.
Vet du om du haft äl? Jag börjar nu tvivla på om jag hade det när jag trodde. Slutade med p-piller i juni så kroppen är nog inte riktigt tillbaka som den ska vara än.
Behöver skriva av mig, har haft (och har) så mycket symtom, tog ett test ikväll bim+7, som var negativt. Fortfarande ingen mens och inga symtom alls för mens som jag brukar ha. Vad händer egentligen? Är jag inte gravid eller hur vet man att man är låghormonare?