BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Är bara att stå ut! :) Väntar på att de ska vända för dottern igen, men såg igår att stackarn har 5 tänder på gång samtidigt. Förklarar varför hon sovit oroligt och velat sova tätt intill senaste veckan. Tack och lov har hon sovit några timmar bra när man väl lagt henne så man har haft tid att mysa med karln ifred runt ägglossning x)
Om du ser gårdagens temp som avvikande så har du ingen dipp idag. Enstaka temperaturer säger inget egentligen utan det är trenden som gäller. Håller tummarna!
Jag är så himla besviken. Hade BIM idag. Fick min mens igår. :(. Får försöka igen nästa månad..
Jag tog en testa tidigt i fredags och fick negativt. BIM på tisdag. Idag har jag som mensvärk och känner mig sjukt pmsig. Som dagen före mens.
Känner mig gravid men nu tror jag att mensen är på gång.
Oh jaha ok visste ej det då får jag hoppas på det bästa då tack! Ska jag sätta den som avvikande då?
Bim +2.. negativt test och mensvärk..
Vi har försökt aktivt i 1 år, men de senaste 2 åren bara låtit det vara, alltså inte tänk för mycket på det.
Jag är 26 år.. ibland undrar jag om vi någonsin kommer lyckas :(
Deppig tjej
Haha lite så ja! Hoppades också kunna väcka mannen på första semesterdagen med ett plus! Som tur var skulle vi ha gäster idag så det var bara att köra på med handling och städning innan de kom. Skönt dock att ha dagen planerad så tankarna skingras.
Vet du om du haft äl? Jag börjar nu tvivla på om jag hade det när jag trodde. Slutade med p-piller i juni så kroppen är nog inte riktigt tillbaka som den ska vara än.
Åh där kom mensen. å tårarna.. Tänk om jag inte kan få barn.. som jag har längtat i flera år. å nu när vi äntligen beslutat tillsamman att försöka.. så funkar det inte:*(
Åh nej vad tråkigt!! :(( Jo har tänkt den tanken också, många tjejer går o stoppar i sig hormoner på olika sätt i en himla massa år o så skulle man kanske kunnat va helt utan?! Bättre lycka nästa gång <3
Här har det inte hänt ngt alls, kändes som upptrappning till gansk rejäl mensvärk i morsen så trodde det va på gång då, men det försvann efter ca 20 min o sen dess ingenting.
Hur är det clearblues ägglossningstest? Hur funkar det?
är det någon som äter rosenrot och hjälper naturen på traven?