BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hur är det clearblues ägglossningstest? Hur funkar det?
är det någon som äter rosenrot och hjälper naturen på traven?
Har inte Clearblues äl-test, däremot rfsu. Denna månaden var första gången jag fått positivt äl test och dessutom väldigt starkt sådant, två dagar i rad!! Jag är ganska övertygad att Apiforce och rosenrot ligger bakom, började med båda i förhoppning att få mer regelbunden mens (har haft cykel på mellan 29 och 50 dagar senaste året, p-piller innan dess). Dagen efter sista positiva äl-stickan fick jag kännbara smärtor i högra äggstocken vilket jag endast kan tyda vara ägglossning, känner aldrig av några symtom annars. Dessutom har jag haft ömma bröst varje dag sedan äl som jag annars bara får dagarna innan mens. Antingen är det tidiga grav tecken eller så är det för att hormonerna är mycket kraftfullare efter tillskotten.
Oavsett är jag glad att jag provar dem nu, det underlättar oerhört när man känner av äl :) nuppa varannan dag funkar inte riktigt för oss när cyklarna kan vara 50 dagar långa utan att veta om haft äl..
Plussade precis på äl+9/10 ????

Skulle vara en smiley inte massa frågetecken haha.
Bim +2.. negativt test och mensvärk..
Vi har försökt aktivt i 1 år, men de senaste 2 åren bara låtit det vara, alltså inte tänk för mycket på det.
Jag är 26 år.. ibland undrar jag om vi någonsin kommer lyckas :(
Deppig tjej
Hur gör man medd ägglossningstest? Jag använde det för någon månad sen men fick inget utslag på dom.. jag har ganska så regelbunden mens.. kan vara exakt eller upp till 5 dagar sen. tror du rosenrot kan hjälpa mig ändå?
känner mig nästan desperat nu när det inte vill sig för oss.. Blir så ledsen:*( Jag har gått o längtat i snart 4 år.. men inte börjar aktivt förrän i april
Stort grattis! Vad roligt :) Hur har du haft med symtom?
ÄL+13 idag å tempen steg igen fast runt damma tid tagen som alltid, dock negativt g-test min BIM e mellan 24/7-26/7, så kanske var för tidigt testar med RFSU stickor. Har ej tillgång till andra test just nu. Jag vill så gärna veta eftersom vi e vid vår husvagn nu över sommaren å hade vart kul att veta babyn blev tillverkad i husvagnen haha.
Nej men detta e enerverande mår fortfarande illa om ej äter typ konstant, fått tyngre lite större bröst, känns som en tyngd i livmoder å extremt gasig mot vad brukar vara. Blir täppt i näsan titt som tätt å nyser ibland. Samt tempen högre än vanligt min temp brukar sjunka runt dag ÄL+11-12 men ej denna gång sååå frustrerande mår helskumt å gjort sen ÄL+7 ca.