BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
2 veckor till ÄL och tiden går sjukt långsamt.
Ändå då håller man igång hela dagarna med påhitt så tiden tickar på.
Så trist att vara en av de med BIm i slutet sv månaderna jämt :D
Hur gör ni nu på midsommar, hade ägglossning igår men vill gärna ta ett glas vin vågar man det ?
Då börjar två veckors väntande, ägglossning skedde mest troligt igår. Hoppas att tiden går snabbt och att testet visar på att de blir en bebis till i mars nästa år :)
Hur tusan gör ni för att ha tankar på annat under den eviga väntan på BIM?
Då börjar två veckors väntande, ägglossning skedde mest troligt igår. Hoppas att tiden går snabbt och att testet visar på att de blir en bebis till i mars nästa år :)
FLOappen säger att jag hade ÄL 20/6 så jag satsade på sex runt där. P-Tracker laddade jag ner för nån dag sedan och den säger 23/6.. NU fick jag klippiga vad jag tror är älflytningarna.. om jag inte blir gravid denna månaden så får det nog bli ältest och gå efter p-Tracker .. hade senast sex 19/6 och sambon är borts över helgen.. kanske fortfarande har en chans?
Något tips att tänka på till nästa försök om det inte blir nåt nu?
Har precis börjat försöka så har inte kommit igång med ältest och sånt.. :)
Det är ju omöjligt att inte tänka på det. Jag undviker alkohol, värktabletter, sömntabletter och allergitabletter osv från dagarna innan ägglossning till BIM... dessutom har jag lagt till rosenrot och bisolvon och nu tar jag även ägglossningstest. Å mitt i allt ska man liksom ?glömma? att man försöker haha! XD
Omöjligt att inte tänka på det, men försöker väl njuta och längta tills det där + kommer.. försöker se det som en längtan istället för att bara vänta. Kikar in här och läser och ja.. dagarna går :) men visst.. det är jobbigt..
En vecka till äl o tycker oxå att tiden går långsamt..Hoppas verkligen det är våran månad nu även om jag inte tror jag har någon chans. Dom 2 ggr jag lyckats bli gravid har det tagit 1 respektive 3 år så tror inte vi lyckas på bara någon månad denna gången...
BIM-lista
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen