BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hoppas också det, första gången tog 10 år så känner inte för att vänta så länge igen.
Så hoppet finns men är lågt.
Men mars är perfekt månad, eller april som de lutar mot här, lagomt innan sommaren och så :)
Hej tjejer,
Jag hade ägglossning från 21-22/6 riktigt rejält och hade sex 19&20:nde. Bim blir 6-7/7. Vi försöker inte aktivt men jag kör rosenrot för att stabilisera ägglossningen och vi har inte använt skydd sedan maj 2017. Den här månaden är vår månad
BIM-LISTA
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB, Ereya
7 juli - missmli, Ereya
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax, XAHHA92
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
28 juli - lindabinda
BIM-LISTA
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB, Ereya
7 juli - missmli, Ereya
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax, XAHHA92
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
28 juli - lindabinda
Någon som är synkad med mig? ÄL +5 och det börjar närma sig testning. Jag har fått supersvagt positivt runt ÄL +8 flera graviditeter i rad (missfall dock, men men), ökar fram till dag 12, men sen har ju graviditeterna inte utvecklats. Men hoppet finns kvar. :)
2 juli har jag BIM.
Jag är ju kanske lite skengravid. Har känt extra hunger, det brukar vara mitt första gravtecken före jag testat positivt.
Jag undrar dock om mitt TSH värde sätter stopp för graviditeterna. Har 2,9, det ska tydligen helst vara 1,0 vid graviditet, absolut under 2,0 annars är det ökad missfallsrisk. Ska ringa vårdcentralen och kolla, men de gör säkert ingenting då det är inom referensvärdet.
Någon med högre TSH värde där det gått bra??
Någon som är synkad med mig? ÄL +5 och det börjar närma sig testning. Jag har fått supersvagt positivt runt ÄL +8 flera graviditeter i rad (missfall dock, men men), ökar fram till dag 12, men sen har ju graviditeterna inte utvecklats. Men hoppet finns kvar. :)
2 juli har jag BIM.
Jag är ju kanske lite skengravid. Har känt extra hunger, det brukar vara mitt första gravtecken före jag testat positivt.
Jag undrar dock om mitt TSH värde sätter stopp för graviditeterna. Har 2,9, det ska tydligen helst vara 1,0 vid graviditet, absolut under 2,0 annars är det ökad missfallsrisk. Ska ringa vårdcentralen och kolla, men de gör säkert ingenting då det är inom referensvärdet.
2 juli har jag BIM.
2 juli har jag BIM.
Jag har bil den första och jag känner definitivt extra hunger på ett sätt som jag inte känt sen innan jag plussade med dottern. Men även jag kanske är skengravid :)
Gällande TSH så vet jag faktiskt inget om det. Hoppas du får bra svar av andra!
Äl+5 är väldigt tidigt. De bästa testen mäter från BIM-5 och senare för ett mer säkert resultat.
Att du endast har hunger som symptom känns att det är helt normalt. Men prova igen om några dagar så får du se!