BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Är på BIM+4, ingen mens men negativt på gravtest.. enligt FLOappen hade jag ägglossning den 20:e. Den brukar alltid komma i tid, vad händer?
Kan ju vara låghormonare eller att äl kom senare än tänkt. Kroppen följer ju inte alltid apparna ;)
Okej tack! jag har tänkt testa mig den 20.e om inte mensen kommit då, vilket är ca 18 dagar efter när jag tror jag haft ÄL, så då borde det kunna visa. Men är så rädd att jag ska missa nästa ÄL i med att jag inte vet om dess flytningar va min mens eller inte. Jag har aldrig planerat ett barn trots att jag har två så känner mig väldigt ny på detta.
Plussade idag på bim-1, tog digitalt CB fick 2-3veckor :D har inga ymtom alls. Har alltid mensvärk och känner tydligt när mensen är på ingång. Men känner mig precis som vanligt :)
Så sjukt trött i tre dagar nu. Jag sover visserligen inte så bra på helgerna men somnat flera gånger i soffan nu.
Ställt in mig på minus då vi inte försökt så länge så nog bara vädret men så drygt med noll energi till att göra nåt.
Jag skulle haft bim idag men mensen kom i lördags morse istället. Nu på mensdag nr 3 har jag fått kraftiga blödningar och även stora klumpar (äckelinfo men det är så det är). Jag hade inga symptom alls innan mensen kom så jag är ganska säker på att jag inte var gravid. Men har mensvärk och vågar knappt röra mig för det kommer såna mängder med både klumpar och färskt blod. Upplevde samma sak i våras innan vi började med att försöka bli gravida. Någon annan som upplevt detta? Problemet är att jag blir så matt och att jag nästan blir låst till hemmet då jag verkligen behöver en toalett och rinnande vatten hela tiden.
När hade du äl? Min skulle vara i lördagens enligt flo appen o enligt en annan app igår. Har ju bim 22/7
Jag har ont i huvudet o är oxå Svintrött!!
Är på BIM+4, ingen mens men negativt på gravtest.. enligt FLOappen hade jag ägglossning den 20:e. Den brukar alltid komma i tid, vad händer?
Då är vi på samma dag. Men jag tror jag precis plussade väldigt svagt.... :)