BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Jag hoppar ur tråden då min sambo bestämde sig idag för att han inte vill försöka mer. Önskar er lycka till.
:?(:?(;?(
Cykeldag 20 av 31 och har inte fått något fullt utslag på ältesterna så antingen har jag missat stegringen eller så uteblev ägglossningen denna månad.
Sambon åker utomlands på fredag så det är bara att mysa fram till dess och hoppas på det bästa iallafall. :)
BIM 18/7.
Denna månad provade jag med CB advanced digital då jag letade efter min ägglossning då den säger till redan vid ökningen av östrogen vilket är 4-9 dagar innan ägglossningen. Jag fick en ökning men sen tror jag att vi missade ägglossningen eller att jag aldrig fick det denna månad. Min cykel brukar vara på 31-32 dagar med ägglossning dag 15-16, alltså torsdag den 6 juli. Senaste dagarna har jag haft "mensvärk" som jag brukar vid ägglossning och det stämmer in tidsmässigt på ett ungefär men testat varje dag och fortfarande ingen ägglossning... Nu börjar jag fundera på att det antingen är tidig mensvärk 9 dagar innan BIM men hoppas på att det kan vara tidig molvärk?
Har dessutom väldigt styva, ömma och mörka bröstvårtor (endast bröstvårtorna) som jag aldrig haft tidigare? Trött på att leta efter symtom men kan inte låta bli att hoppas varje månad.
[quote=78870321][quote-nick]Nicciz skrev 2018-07-10 08:24:55 följande:[/quote-nick]
BIM 18/7.
Denna månad provade jag med CB advanced digital då jag letade efter min ägglossning då den säger till redan vid ökningen av östrogen vilket är 4-9 dagar innan ägglossningen. Jag fick en ökning men sen tror jag att vi missade ägglossningen eller att jag aldrig fick det denna månad. Min cykel brukar vara på 31-32 dagar med ägglossning dag 15-16, alltså torsdag den 6 juli. Senaste dagarna har jag haft "mensvärk" som jag brukar vid ägglossning och det stämmer in tidsmässigt på ett ungefär men testat varje dag och fortfarande ingen ägglossning... Nu börjar jag fundera på att det antingen är tidig mensvärk 9 dagar innan BIM men hoppas på att det kan vara tidig molvärk?
Har dessutom väldigt styva, ömma och mörka bröstvårtor (endast bröstvårtorna) som jag aldrig haft tidigare? Trött på att leta efter symtom men kan inte låta bli att hoppas varje månad.
[quote=78870321][quote-nick]Nicciz skrev 2018-07-10 08:24:55 följande:[/quote-nick]
O där kom mensen :( inget nytt försök förrän i augusti nu :( :( enda positiva är att mensen hinner sluta innan semestern...
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87
3 juli - , sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida, babytjejen? , frökenglad
12 juli- Månflicka, niiskuneiti
13 juli- babytjejen?
14 juli - Nicciz, Ejjami, anvandarnamnetarupptaget
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe, Silk-Spectre
18 Juli - lyckligast80
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika
22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten
22 Juli - Incognita, Försök 1
23 Juli - Blåstjärna
25 Juli - längtan efter ett syskon
28 juli - Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda
PLUS
25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8)
6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2
8/7 MissBaglady BIM+1
10/7 Nicciz BIM-3/4
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon, Evaanne, Theresu
2 juli -Glädje5, Fotbollsbebbe, Natalie87W, Jevi87
3 juli - , sosarora
3 juli- mjj, hoppas på ett andra barn
4 juli - Periksson90
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna (blev 1 juli), emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli, Anna82, MissBaglady
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida , frökenglad
12 juli- Månflicka, niiskuneiti
14 juli - Nicciz, Ejjami, anvandarnamnetarupptaget
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe, Silk-Spectre
18 Juli - lyckligast80
19 juli - IBS (har ett annat konto där heter jag VIFEM)
20 juli - Thorax, Försök 3
21 juli - S0mmarb3bisen , Jagerika
22 juli - EmmalinneaS, Smultronbär, mor till 2 väntan på nr3, Hoppfanten
22 Juli - Incognita, Försök 1
23 Juli - Blåstjärna
25 Juli - längtan efter ett syskon
28 juli - Syskon, zion
29 juli - johannastroberg
31 juli - MammaKA, Issari, lindabinda
PLUS
25/6 Sosarora BIM-4 (ivf-testdag -8)
6/7 AllaGodaTingÄrTre BIM+2