BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Galen fråga kanske, men jag vill bara veta om detta är möjligt.
Jag har clearblue advance ägglossningstest med dubbel hormonindikator hemma.
Kan den visa glad fast gubbe om jag är gravid eller bara ägglossning? Alltså ökar lh värdet vid graviditet?
Galen fråga kanske, men jag vill bara veta om detta är möjligt.
Jag har clearblue advance ägglossningstest med dubbel hormonindikator hemma.
Kan den visa glad fast gubbe om jag är gravid eller bara ägglossning? Alltså ökar lh värdet vid graviditet?
[quote=78872450][quote-nick]Thorax skrev 2018-07-10 21:34:04 följande:[/quote-nick]Ja den kan inte skilja graviditet från ägglossning så kan visa positivt vid gravid också.
Dock så visar ju den även positivt vid mens så inget att lita på tyvärr.[/
Då ska jag testa det imorgon, blir det negativt så kanske jag skrämmer iväg stickningarna och dragningarna som jag har. Det här är inte den vanliga molvärken man får vid mens, och jag ska inte ha mens förrän om 10 dagar men är på äl +12 imorgon.
Skulle den visa positivt så köper jag ett gravtest.
Jag tror det är lite väl tidigt att testa, man bör väl egentligen inte testa förrän äl +14-15.
Men det kanske kan lugna kroppen :D
God morgon! Tog nyss ett digitalt test som visade ?Gravid 2-3?, så jag måste haft ÄL tidigare denna månad och plussade alltså igår på ÄL+14 typ. Flera av er nämnde detta redan igår då strecket var såpass starkt, och det stämde! Tack för all pepp i tråden. Vi lyckades på andra försöket med första barnet och vi är superglada
Detta blev en perfekt första semesterdag! Hoppas det går hela vägen (försöker slå bort alla negativa och oroliga tankar). Håller tummarna för er andra <3
God morgon! Tog nyss ett digitalt test som visade ?Gravid 2-3?, så jag måste haft ÄL tidigare denna månad och plussade alltså igår på ÄL+14 typ. Flera av er nämnde detta redan igår då strecket var såpass starkt, och det stämde! Tack för all pepp i tråden. Vi lyckades på andra försöket med första barnet och vi är superglada Detta blev en perfekt första semesterdag! Hoppas det går hela vägen (försöker slå bort alla negativa och oroliga tankar). Håller tummarna för er andra <3
God morgon! Tog nyss ett digitalt test som visade ?Gravid 2-3?, så jag måste haft ÄL tidigare denna månad och plussade alltså igår på ÄL+14 typ. Flera av er nämnde detta redan igår då strecket var såpass starkt, och det stämde! Tack för all pepp i tråden. Vi lyckades på andra försöket med första barnet och vi är superglada Detta blev en perfekt första semesterdag! Hoppas det går hela vägen (försöker slå bort alla negativa och oroliga tankar). Håller tummarna för er andra <3
Det blev en tom rund ring i morse.
Så än så länge är det inget värde som har stuckit iväg.
Nu kanske kroppen lugnar sig lite. Orkar inte vara skengravid igen, utan antingen får det vara på riktigt eller så kan alla symtom försvinna :)
Magen känns normal igen, inga stickningar och hugg idag.
Nu ska jag njuta av att jag bara har två dagar kvar att jobba, sen är det semester :)
Hej allihop!
Hur går de för er?
Många som plussat?
Jag är gärna med i tråden. BIM 13/7 Possitivt ÄLtest 27/6
Lycka till allihop ?????
Jag skulle ha äl som i söndags 8/7 , men äl kom igår. Så nu har vi haft sex 7 dagar med en dags uppehåll .. hoppas verkligen det blir något denna gången..
Jag brukar skriva upp alla symtom som jag känner varje dag (om jag känner något) och igår o idag har jag haft spänningar i brösten som attans ! Har ju bim 22/7. Så bara 12 dagar mellan äl o bim. Kan man ha det?
Det bästa är att vi har mkt skoj kommande dagar o nästa vecka ska vi iväg , skönt då går tiden snabbare än att man bara tänkter o känner efter om man blivit gravid hela tiden!!