• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Anonym (Försök 3)
    Thorax skrev 2018-07-09 21:44:40 följande:

Hoppas det, kändes då mer som halva livmodern lossnade hahaha

Kanske en lugn bebis som håller sig tyst ;)

När tänkte du testa? Har för mig du sagt de men jag har typ en senildements minne :D

Haha aj som fan, det lät inte skönt!

Min tanke var att testa på BIM för jag vill verkligen inte ha något negativt test. Men just nu förstår jag inte hur jag ska kunna hålla mig.

Vet du något bra billigt test som man kan köpa flera av? Jag har bara kört CB på BIM innan. Men nu när äl var så tidigt så är jag så sugen på att testa med några billigare redan tidigare Hahaha
  • babytjejen

Toppen...nästa äl blir när vi är bortresta o sover i samma rum som dottern :( så måste vänta tills i augusti tills nästa chans..är tämligen säker att mensen kommer inom det närmaste då både temp o flytningar ju tyder på det....Hoppas att äl var enligt temphöjningen o inte enligt testen o att mensen startar till helgen, då borde nästa äl bli lite senare o vi hinner hem innan dess...

• Anonym (Försök 3)
    babytjejen skrev 2018-07-09 21:54:48 följande:

Toppen...nästa äl blir när vi är bortresta o sover i samma rum som dottern :( så måste vänta tills i augusti tills nästa chans..är tämligen säker att mensen kommer inom det närmaste då både temp o flytningar ju tyder på det....Hoppas att äl var enligt temphöjningen o inte enligt testen o att mensen startar till helgen, då borde nästa äl bli lite senare o vi hinner hem innan dess...

Jag tror jag hamnar i samma läge nästa månad om det nu inte skulle ta sig den här månaden. Mannen ska iväg just beräknad äl helg. För första gången är jag emot semestertider ;)
  • babytjejen
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-09 21:58:28 följande:

Jag tror jag hamnar i samma läge nästa månad om det nu inte skulle ta sig den här månaden. Mannen ska iväg just beräknad äl helg. För första gången är jag emot semestertider ;)

Får väl ge oss ut på skogspromenad efter lillan somnat,

hahaha ;)
  • Anonym (Försök 3)
    babytjejen skrev 2018-07-09 22:04:03 följande:

Får väl ge oss ut på skogspromenad efter lillan somnat,

hahaha ;)

Haha det tycker jag låter som en bra plan.

Jag får agera galen stalker och beställa en resa dit mannen är. Det kommer nog varken han eller hans kompisar tycka är konstigt...eller? Hahaha
  • Ereya
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-09 22:10:09 följande:

Haha det tycker jag låter som en bra plan.

Jag får agera galen stalker och beställa en resa dit mannen är. Det kommer nog varken han eller hans kompisar tycka är konstigt...eller? Hahaha

Nämen hej killar alltså jag äggar nu så jag ska bara låna Sven en snabbis höhöhö (skrattar-så-han-gråter-emoij) ha det så bra med alla viktiga möten nu, hejdå med er.
  • Anonym (Försök 3)
    Ereya skrev 2018-07-09 22:34:58 följande:

Nämen hej killar alltså jag äggar nu så jag ska bara låna Sven en snabbis höhöhö (skrattar-så-han-gråter-emoij) ha det så bra med alla viktiga möten nu, hejdå med er.

Haha exakt! Kommer tycka att jag är världens normalaste flickvän hahahaha!
  • Thorax
    Ereya skrev 2018-07-09 21:48:45 följande:

Hahahaha alltså dina kommentarer. Love them.

Hahaha glad någon gillar om, sambon tycker mina jämförelser bara är överdriva :D
    Anonym (Försök 3) skrev 2018-07-09 21:49:45 följande:

Haha aj som fan, det lät inte skönt!

Min tanke var att testa på BIM för jag vill verkligen inte ha något negativt test. Men just nu förstår jag inte hur jag ska kunna hålla mig.

Vet du något bra billigt test som man kan köpa flera av? Jag har bara kört CB på BIM innan. Men nu när äl var så tidigt så är jag så sugen på att testa med några billigare redan tidigare Hahaha

Testlagret har flera olika märken som är billiga. Beställt mesta senaste tiden från dom.

Billiga-tester köpte jag från innan men deras märke babyplan ger konstant falska utslag så vart bara drygt att försöka tolka dom.
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Nicciz

Missade ÄL helt denna månad. Trodde inte ens jag hade någon ägglossning alls utan att den hade hoppat över en månad...

MEN, detta graviditetstest visar ju två streck. Eller? Är i chock. Det mäter från 10mlU/ml. Idag är det BIM-3/4 (kan ej uppge ÄL+ något men kanske ÄL+13.

Ser jag fel, gjort något tokigt? Är jag verkligen?

Svar på tråden BIM juli 2018