• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Systeryster33

[quote=78870321][quote-nick]Nicciz skrev 2018-07-10 08:24:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis till graviditeten :) solklart positivt! Tror du hade äl tidigare! Så starkt brukar mitt vara tidigast äl+15-16 kanske ! Ses kanske i bf mars trådarna?

• Anonym (Försök 3)

ÄL +11 idag och jag letar såklart tecken.
    Men jag börjar surar ur rejält på min mage :D
    Det är blir brutalt ärligt, men så här är det.
    Det spänner och drar i tjejmagen, MEN hur sjutton ska man veta att det inte är bara gaser som lever rövare i magen?
    Har jag gaser i magen i vanliga fall så kan det spänna väldigt långt ner i magen innan det kommer en fis.

Nu spänner det till och från i magen hela tiden, men det kommer fisar hälften av gångerna och hälften känns bara som att man skulle vara rejält hård i magen.

Inga ömma bröst, det hade varit ett bra och tydligt tecken för mig för jag är aldrig öm i brösten annars. Inte ens nära BIM.

Men jag får trösta mig med att svaret på min fråga kommer om 10 långa dagar för då har jag BIM.

Det här är den längsta väntan jag någonsin har varit med om hahaha!!

• Anonym (Försök 3)
    Nicciz skrev 2018-07-10 08:24:55 följande:
    Det där hade jag tagit som positivt, så jag säger Grattis :)
  • SoSS15

Jag hade ägglossning 4/7 eller 8/7, troligtvis det sistnämnda. Idag känner jag som en "pirrande" känsla i livmodern. Svårt att förklara, aldrig känt förut och det kom helt plötsligt under förmiddagen och känns fortfarande. Typ.. pirrande, som om det kittlar i väggarna eller nått... xD nån som känt något sådant?

• Thorax

Damn, där kom den första varningen om mensen som vanligt nån vecka innan. Brännande magkramper.

Men men, mer anledning till att ha lite extra sex :D

Behind every legend, lies an impossible dream
  • mor till 2 väntan på nr3
    Thorax skrev 2018-07-10 06:30:52 följande:

Hahaha glad någon gillar om, sambon tycker mina jämförelser bara är överdriva :DTestlagret har flera olika märken som är billiga. Beställt mesta senaste tiden från dom.

Billiga-tester köpte jag från innan men deras märke babyplan ger konstant falska utslag så vart bara drygt att försöka tolka dom.

Babyplan testen, vad ger dom för falska utslag? För jag har nog flest sådana hemma. Tänker bra o veta om jag ska testa sen om jag ska införskaffa andra!
  • mor till 2 väntan på nr3

[quote=78870321][quote-nick]Nicciz skrev 2018-07-10 08:24:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Men hallå kolla!! Du är gravid ju , ingen tvekan liksom! Grattis!!!

• Thorax
    mor till 2 väntan på nr3 skrev 2018-07-10 12:25:33 följande:

Babyplan testen, vad ger dom för falska utslag? För jag har nog flest sådana hemma. Tänker bra o veta om jag ska testa sen om jag ska införskaffa andra!

Äl stickorna gav samma starka streck som kontrollstrecket hela tiden. Svårt att avläsa om man inte har lite hum om sin äl.

Gravidstickorna har gett en del gråa spökstreck.
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • johannastroberg

Jag hoppar ur tråden då min sambo bestämde sig idag för att han inte vill försöka mer. Önskar er lycka till.

:?(:?(;?(

Svar på tråden BIM juli 2018