Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Tror inte jag heller eftersom det som formar röven är fett och anlag. Det går nog att få lite mer höjd eller put på den antagligen men själva formen är som den är.
Där tycker vi olika, jag tycker mycket väl man kan ändra på sin kropp,
Är du kär i en kille och inte har några bröst alls och han älskar stora bröst. Då tycker jag mycket väl du kan göra dem större om du vill för att nå ditt mål.
Gillar jag en tjej som tränar mycket och gillar tränade killar, så får jag helt enkelt ligga i hårt under en längre tid för att duga åt henne.
Jag skulle aldrig bli kär i nån som hade den synen/attityden. Det mentala är så sjukt mycket viktigare. Sen är det ganska stor skillnad att träna lite för att bli snyggare, visst det kan man ju göra för att öka sin attraktion, men att börja skära i min kropp för en kille, aldrig!
Det ska vara nåt jag gör för mig själv isf och att ens partner stöttar. Om det hänger på ifall jag har stora bröst eller ej om killen gillar mig så får det faktiskt vara. Vill bli älskad för andra attribut.
Haha okej. Du kändes som en tuttkille nämligen.
Du vet att bara för att man gillar rumpor så behöver man inte gilla det här lagårdsdörr-modet.
Jag hade valt Natalie Portman eller Emilia Clarke framför Kim Kardashian alla ggr och det är inte för att jag inte gillar deras rumpor...
Kim kardashian har väl knappast en lagårds dörr iof.
Men min uppfattning om de som gillar rumpa är väl mer att det har med form och kurvor att göra. Inte storlek i första hand, mer än att många vill ta tag i dem och ogillar platta rövar.
Det där är ju en helt ordinär rumpa på bilden. Inget speciellt.
Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.
Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.
why?