• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 09:51:19 följande:
    Inte bara små rumpor utan om de har smala höfter också och är raka i kroppen. Det är väl en lite mer pojkaktig kroppstyp menar jag.

Om en kille är muskulös och därför har stor röv vet jag inte om det skulle vara det motsatta... Har aldrig sett nån sån heller så hör väl inte till normalfallen.
    Det kallas hokeyröv och är ganska förekommande bland de som tränar hockey.
    Men procentmässigt är väl det mindre förekommande än smala tjejer med små rumpor. Så egentligen borde det tala ännu mer för att de killarna borde kallas flickaktiga, speciellt då det inte är normaliserat bland män, men tjejer med små rumpor är det enligt dig själv.

Förstår inte varför tjejer som är "kurviga" skall kalla smala nätta tjejer förnedrande ord som pojkaktiga
  • Cunnilingus18
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 08:45:49 följande:

Eller hur! Är ju bara kul att diskutera men vissa klarar inte det uppenbarligen.

Nä förstår inte varför det ska vara så svårt att bara diskutera här inne utan att bli personlig. Alla är vi olika och gillar olika och det är ju bara bra i mina ögon..
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-25 10:13:10 följande:

Det kallas hokeyröv och är ganska förekommande bland de som tränar hockey.

Men procentmässigt är väl det mindre förekommande än smala tjejer med små rumpor. Så egentligen borde det tala ännu mer för att de killarna borde kallas flickaktiga, speciellt då det inte är normaliserat bland män, men tjejer med små rumpor är det enligt dig själv.

Förstår inte varför tjejer som är "kurviga" skall kalla smala nätta tjejer förnedrande ord som pojkaktiga

Det är inte förnedrande! Det HETER så. Kolla olika beskrivningar av kroppstyper, timglasfigur, äppelform, päronform och rak "pojkfigur".

Och kan inte tänka mig att det är vedertaget att kalla män med muskulös röv för flickiga...

• BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 10:53:34 följande:
    Det är inte förnedrande! Det HETER så. Kolla olika beskrivningar av kroppstyper, timglasfigur, äppelform, päronform och rak "pojkfigur".

Och kan inte tänka mig att det är vedertaget att kalla män med muskulös röv för flickiga...
    Aha så bara för att det har beskrivits så betyder det att det är rätt, förr beskrevs mörka, hbt och kvinnor väldigt annorlunda än idag. Det betyder inte att vi inte insett våra fel o, varför skall man kalla någon tjej för pojke överhuvudtaget pga hennes kroppsform, hon är lika mycket tjej som tjockisarna med kurvor.

En hokeyröv är en stor röv, har blivit så genom träning men benämns så för att den är stor till skillnad från vanliga killrumpor. DVS en mer kvinnlig rumpa än andra snubbar, därav tjejrumpa alltså.
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-25 11:11:39 följande:

Aha så bara för att det har beskrivits så betyder det att det är rätt, förr beskrevs mörka, hbt och kvinnor väldigt annorlunda än idag. Det betyder inte att vi inte insett våra fel o, varför skall man kalla någon tjej för pojke överhuvudtaget pga hennes kroppsform, hon är lika mycket tjej som tjockisarna med kurvor.

En hokeyröv är en stor röv, har blivit så genom träning men benämns så för att den är stor till skillnad från vanliga killrumpor. DVS en mer kvinnlig rumpa än andra snubbar, därav tjejrumpa alltså.

Men snälla. Det är ett allmänt sätt att beskriva den kroppstypen på! Ingen har sagt att den typer av tjejer är mindre tjej eller mindre vacker. Du tycker det är kränkande men kan slänga ut dig epitet som tjockisar?? Vem är det som förnedrar egentligen...

Sen har kurvor inget med kroppsfett att göra, finns både små, nätta tjejer och stora kvinnor med kurvig kropp.

Okej då, då kallar vi det för en tjejröv då om det är så viktigt för dig.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 11:53:49 följande:
    Men snälla. Det är ett allmänt sätt att beskriva den kroppstypen på!
    Jag har enbart hört dem beskrivas som pojkaktiga från tjejer som är "kurviga" och anser att en riktig kvinna har kurvor.

och jag tycker det är sjukt, därför argumenterar jag för min sak. OCH för att jag avskyr när kurviga tjejer påpekar att man gillar barn eller pojkar bara för att man inte tänder på stora rumpor och det är alltid dessa personer som säger att smala tjejer har pojkkroppar.
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-25 12:13:18 följande:

Jag har enbart hört dem beskrivas som pojkaktiga från tjejer som är "kurviga" och anser att en riktig kvinna har kurvor.

och jag tycker det är sjukt, därför argumenterar jag för min sak. OCH för att jag avskyr när kurviga tjejer påpekar att man gillar barn eller pojkar bara för att man inte tänder på stora rumpor och det är alltid dessa personer som säger att smala tjejer har pojkkroppar.

Då tolkar du in en massa själv. Eller så är du väldigt selektiv eller omgiven av idioter som säger så. Jag har aldrig hört det som något negativt och skulle aldrig se ner på någon kroppstyp. Men att en rak kropp utan former beskrivs som pojkig är ett faktum. Sen vad du eller andra lägger in för värderingar i det är inte det jag diskuterar här. Det betyder inte att man är mindre kvinnlig, likväl som att man inte är mindre kvinnlig för att man har små bröst.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 14:02:12 följande:
    Då tolkar du in en massa själv. Eller så är du väldigt selektiv eller omgiven av idioter som säger så. 
    D kan mycket väl stämma att det är så. Man reagerar ju på sådant som man upplevt. Och det skall jag givetvis inte klandra dig för, men nu var det så att du råkade stå för alla de idioterna och därför fick du orätt en del av den kängan, sorry
  • Anonym (Läggavnu)

Lägg ner nu!

Sluta tramsa och håll er till frågan som ställdes!

• Tom Araya
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 09:55:15 följande:
    Låter sunt. Vad skulle du säga som typisk rumpkille att du dras till för rumpor? Är det vilka som helst eller en viss utformning?
    Det beror på vad du menar...Drömmer

Rent visuellt dras jag till fylliga rumpor, alltså motsatsen till platta, men inte på ett överdrivet sätt så att hon ser ut som en tecknad seriefigur.
    Proportioner tycker jag är en viktig del av helheten i utseendet.

Annars dras jag till min kärleks-/sexpartners rumpa, även om den inte skulle ha ens i närheten av optimal form, för den är ju hennes och den får jag leka med också. Skrattande
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-24 10:36:08 följande:

Haha ja för att du blev så kränkt så du måste börja vara otrevlig. Ingen annan som varit det förutom du, till slut tröttnat man.

Om du nu måste försöka gå till personangrepp så kan jag säga att min röv inte är fet. Sen vet jag nog mer än du hur oemotståndlig jag är eller inte.

Vad har du själv för härliga attribut att komma med?

Du glömde att det var du som var otrevlig först, jag bara svarade.
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-23 22:37:35 följande:

Ingen bryr sig vad du gillar.

Vadå härliga attribut, det är inte jag som uppmärksamhetshorar och frågar om tjejer älskar vältränade armar eller nåt annat attribut och sen lackar på alla som inte gör det, hahaha
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-25 10:53:34 följande:

Bara larv. Portman har lika mycket livmoder och östrogen som nån fetrövad lagårdsdörr, det där är bara avundsjuka från andra kvinnor.
  • Anonym (Äh)
    BossHoss skrev 2018-06-25 12:13:18 följande:

*ååå jag hatar personangrepp och taskiga tillmälen om kvinnliga attribut, buhuu. Nätta kvinnor ser inte ut som kvinnor, dom som ser ut som små POJKAR och bara PEDOFILER gillar dom* #nohate #jagärhär #realwomenhavecurves #hatahat
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-26 07:19:14 följande:

Bara larv. Portman har lika mycket livmoder och östrogen som nån fetrövad lagårdsdörr, det där är bara avundsjuka från andra kvinnor.

Kan du läsa? Du verkar ju missa poängen totalt med allt jag skriver, helt meningslöst att ens försöka diskutera med dig. Ta din taskiga attityd och stick härifrån.
  • Anonym (Clive)

Rumpan. Tuttar är snyggt, även större, men inget slår en härlig rumpa.
    Florence Pugh fick mycket skit från män när hon gick i genomskinliga kläder.
    Florence Pugh Blasts Critics of Her Breasts in See-Through Pink Dress (tmz.com)

Florence Pugh is firing back at people who opined on what they thought of her body -- specifically, her breasts -- when she bared it all in a see-through dress this weekend.

It turned heads in the moment, no doubt, but it also apparently got a major reaction online ... especially from men, who Florence is now putting on blast for what she says were chauvinistic and disgusting comments -- some of which sound like frat boy talk.

Florence took to IG Sunday with three BTS photos of herself in the gown, and added a lengthy caption. She says she knew what she was doing and that the dress would get a reaction of some sort -- but that she didn't care, and wasn't nervous about it at all.

Then, she adds ... "What's been interesting to watch and witness is just how easy it is for men to totally destroy a woman's body, publicly, proudly, for everyone to see. You even do it with your job titles and work emails in your bio?"

FP continues, "It isn't the first time and certainly won't be the last time a woman will hear what's wrong with her body by a crowd of strangers, what's worrying is just how vulgar some of you men can be. Thankfully, I've come to terms with the intricacies of my body that make me, me. I'm happy with all of the 'flaws' that I couldn't bear to look at when I was 14."

Some of the vulgar words used, apparently, had to do with guys telling her/rhetorically asking her if she was embarrassed by her "tiny t***" or by the fact she was so "flat-chested."

To that, Florence asks ... why are you so afraid/bothered by breasts??? She goes on to describe that she grew up in a household of women who owned every curve of their bodies, and that she feels the same now ... taking pride in flaunting conventional beauty standards.
    Florence finishes ... "If being loudly abusive towards women publicly in 2022 is so easy for you, then the answer is that it is you who doesn't know. Grow up. Respect people. Respect bodies. Respect all women. Respect humans. Life will get a whole lot easier, I promise. And all because of two cute little nipples." She's also very much so for #freethenipple.

• Anonym (Så olika)

Kan vara lika sexigt. Beror på kvinnan. Vissa kvinnor har otroliga bröst, andra har fantastiska rumpor Tungan ute

• Anonym (/)

Älska både bröst och rumpa men rumpa är nog snäppet mer eggande. En stor rund fyllig mjuk rumpa som gungar rejält när kvinnan går är bland det sexigaste som finns. Och njuter väldigt av att min fru har precis en sådan.

Svar på tråden Tits n ass!