Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Eller hur! Är ju bara kul att diskutera men vissa klarar inte det uppenbarligen.
Det kallas hokeyröv och är ganska förekommande bland de som tränar hockey.
Men procentmässigt är väl det mindre förekommande än smala tjejer med små rumpor. Så egentligen borde det tala ännu mer för att de killarna borde kallas flickaktiga, speciellt då det inte är normaliserat bland män, men tjejer med små rumpor är det enligt dig själv.
Förstår inte varför tjejer som är "kurviga" skall kalla smala nätta tjejer förnedrande ord som pojkaktiga
Aha så bara för att det har beskrivits så betyder det att det är rätt, förr beskrevs mörka, hbt och kvinnor väldigt annorlunda än idag. Det betyder inte att vi inte insett våra fel o, varför skall man kalla någon tjej för pojke överhuvudtaget pga hennes kroppsform, hon är lika mycket tjej som tjockisarna med kurvor.
En hokeyröv är en stor röv, har blivit så genom träning men benämns så för att den är stor till skillnad från vanliga killrumpor. DVS en mer kvinnlig rumpa än andra snubbar, därav tjejrumpa alltså.
Jag har enbart hört dem beskrivas som pojkaktiga från tjejer som är "kurviga" och anser att en riktig kvinna har kurvor.
och jag tycker det är sjukt, därför argumenterar jag för min sak. OCH för att jag avskyr när kurviga tjejer påpekar att man gillar barn eller pojkar bara för att man inte tänder på stora rumpor och det är alltid dessa personer som säger att smala tjejer har pojkkroppar.
Lägg ner nu!
Sluta tramsa och håll er till frågan som ställdes!
Haha ja för att du blev så kränkt så du måste börja vara otrevlig. Ingen annan som varit det förutom du, till slut tröttnat man.
Om du nu måste försöka gå till personangrepp så kan jag säga att min röv inte är fet. Sen vet jag nog mer än du hur oemotståndlig jag är eller inte.
Vad har du själv för härliga attribut att komma med?
Ingen bryr sig vad du gillar.
Det är inte förnedrande! Det HETER så. Kolla olika beskrivningar av kroppstyper, timglasfigur, äppelform, päronform och rak "pojkfigur".
Och kan inte tänka mig att det är vedertaget att kalla män med muskulös röv för flickiga...
Jag har enbart hört dem beskrivas som pojkaktiga från tjejer som är "kurviga" och anser att en riktig kvinna har kurvor.
och jag tycker det är sjukt, därför argumenterar jag för min sak. OCH för att jag avskyr när kurviga tjejer påpekar att man gillar barn eller pojkar bara för att man inte tänder på stora rumpor och det är alltid dessa personer som säger att smala tjejer har pojkkroppar.
Bara larv. Portman har lika mycket livmoder och östrogen som nån fetrövad lagårdsdörr, det där är bara avundsjuka från andra kvinnor.
Rumpan. Tuttar är snyggt, även större, men inget slår en härlig rumpa.
Florence Pugh fick mycket skit från män när hon gick i genomskinliga kläder.
Florence Pugh Blasts Critics of Her Breasts in See-Through Pink Dress (tmz.com)
Florence Pugh is firing back at people who opined on what they thought of her body -- specifically, her breasts -- when she bared it all in a see-through dress this weekend.
Then, she adds ... "What's been interesting to watch and witness is just how easy it is for men to totally destroy a woman's body, publicly, proudly, for everyone to see. You even do it with your job titles and work emails in your bio?"
FP continues, "It isn't the first time and certainly won't be the last time a woman will hear what's wrong with her body by a crowd of strangers, what's worrying is just how vulgar some of you men can be. Thankfully, I've come to terms with the intricacies of my body that make me, me. I'm happy with all of the 'flaws' that I couldn't bear to look at when I was 14."
Some of the vulgar words used, apparently, had to do with guys telling her/rhetorically asking her if she was embarrassed by her "tiny t***" or by the fact she was so "flat-chested."
To that, Florence asks ... why are you so afraid/bothered by breasts??? She goes on to describe that she grew up in a household of women who owned every curve of their bodies, and that she feels the same now ... taking pride in flaunting conventional beauty standards.
Florence finishes ... "If being loudly abusive towards women publicly in 2022 is so easy for you, then the answer is that it is you who doesn't know. Grow up. Respect people. Respect bodies. Respect all women. Respect humans. Life will get a whole lot easier, I promise. And all because of two cute little nipples." She's also very much so for #freethenipple.
Kan vara lika sexigt. Beror på kvinnan. Vissa kvinnor har otroliga bröst, andra har fantastiska rumpor
Älska både bröst och rumpa men rumpa är nog snäppet mer eggande. En stor rund fyllig mjuk rumpa som gungar rejält när kvinnan går är bland det sexigaste som finns. Och njuter väldigt av att min fru har precis en sådan.