Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Rätt många gillar händer? Allvarligt?
Jag kan ärligt säga att jag aldrig har hört någon yttra "Var på xigår och den var en tjej som hade jättesnygga händer"
Jag gillar bäst en snygg rund och mjuk kvinnorumpa.
Om jag utgår från min erfarenhet som tjej, så är det betydligt vanligare att killar säger att de är en "rumpkille". Om man snackar lite på kik exempelvis, så brukar det ganska snart komma fram.. Har aldrig hört nån prata om bröst på samma sätt.
Var nog ganska "gammal" innan jag förstod att en rumpa kunde ha samma dragning som bröst, som tonåring hade jag sånna komplex för mina små bröst... Sen började jag märka att bakdelen tydligen var väldigt poppis... ;)
Absolut, så kan det nog vara. Men det du säger har jag faktiskt hört flera tjejer säga om män, händer och "ådriga" underarmar typ :)
Nja, kan som sagt inte hålla med om det.
Man invaggas ju i den tron då det är mer fokus på bröst typ i media, filmer etc.
Men det där djuriska beteendet brukar väckas av rumpa... Den uppfattningen har jag fått iaf, men det är ju ganska svårt att mäta egentligen.
Jo är väl nöjd.. Den brukar uppskattas ;) Brösten med men rumpan har fått mer uppmärksamhet om man säger så...
Ja det kanske är som du säger, men håller med dig att bröst lyfts fram väldigt mycket och får ta mycket plats. Men jag går ju själv mest igång på rumpor men har samtidig många kompisar som mer eller mindre är galna i stora bröst så vet inte ja ;)
Men visst är det är något djuriskt med rumpor, tydligen något ni tjejer också kan gå igång på har jag märkt ;)
Då har du helt enkelt en väldigt fin rumpa ;) Sedan kanske du har lite mindre bröst, då du skrev att du var lite missnöjd med dem i ungdomen?
Har väl också märkt att dem som går igång mycket på bröst oftast gillar storleken större!