Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Amen eller hur. Kränkta, vita kvinnor som inte tål att man inte blir till sig av deras babianarslen. Tror faktiskt att även de så kallade rumpkillarna hade valt en jättevacker tjej som Portman tex alla ggr framför valfri alldaglig brud med jätteröv.
Exakt. Vadå är du en rump eller bröstkille? Känns lite Seinfeld 90tal att undra det. Man kan ju gilla bröst och gilla små bröst eller naturliga mittemellan. Eller gilla små rumpor eller lagom. Man kan också älska ben utan att gilla jättelånga stolpar, vissa gillar korta och muskulösa ben osv.
Men tvivlar på att inte dom flesta ändå bryr sig mest om ansiktet och personligheten.
Amen eller hur. Kränkta, vita kvinnor som inte tål att man inte blir till sig av deras babianarslen. Tror faktiskt att även de så kallade rumpkillarna hade valt en jättevacker tjej som Portman tex alla ggr framför valfri alldaglig brud med jätteröv.
Exakt. Vadå är du en rump eller bröstkille? Känns lite Seinfeld 90tal att undra det. Man kan ju gilla bröst och gilla små bröst eller naturliga mittemellan. Eller gilla små rumpor eller lagom. Man kan också älska ben utan att gilla jättelånga stolpar, vissa gillar korta och muskulösa ben osv.
Men tvivlar på att inte dom flesta ändå bryr sig mest om ansiktet och personligheten.
Inget speciellt? Jo, det är Natalie Portmans rumpa ;)
Den är vältränad och sexig och framförallt är den hennes. Jag skulle inte bli intresserad sv dig för din rumpas skull, tits or ass undrar du men själv kollar jag på ansiktet. Ansiktet och hela utstrålningen. Så länge hon då inte har en röv som är ett russin kommer jag gilla den.
Inget speciellt? Jo, det är Natalie Portmans rumpa ;)
Den är vältränad och sexig och framförallt är den hennes. Jag skulle inte bli intresserad sv dig för din rumpas skull, tits or ass undrar du men själv kollar jag på ansiktet. Ansiktet och hela utstrålningen. Så länge hon då inte har en röv som är ett russin kommer jag gilla den.
Sorry borde givetvis förklarat bättre. Menar givetvis inte sin partner, skulle aldrig bli ihop med någon jag inte tände på eller var attraherad av. Utan allmänna diskussioner eller på tex dejtingsidor
Skulle hon däremot bli väldigt tjock och fråga om jag föredrog hennes kropp när den var smal, så hade jag nog på ett vänligt sätt sagt att det var så. Jag skulle ALDRIG bli sur om frugan dregla över en snubbe på tex tv eller stan. Jag är inte snyggast i världen, men hon älskar mig och det är det som räknas.
Ja jag utgår från att de flesta inte väljer partner pga kroppsdel utan pga helhet, utstrålning och personlighet.
Och ja, Natalie Portman är väldigt vacker, naturligtvis. Men jag skulle säga att hon framförallt har en slank snygg kropp. Den utmärks ju inte av något speciellt. Det är ju en grej i sig att vara smal. Sen är det inte så många kvinnor eller män som kan tävla med en av världens vackraste kvinnor. Det var ju inte heller riktigt frågan.

Men vad är det du inte fattar? Jag har inga fetischer på det sättet, jag gillar vackra, snygga och sexiga tjejer. Är dom det och har en fin kropp gillar jag kroppen. Vissa är långa, andra korta, dom kan va brunetter och blondiner, jättesmala eller lite kurviga, det beror på tjejen och hur vacker hon är.
Dock gillar jag inte jätterövar.
Vad är det som måste vara så utmärkande enligt dig?
Jag tycker inte en tjejs kropp blir snygg av det här
Eller det här
Då är den här tjejen jävligt mycket snyggare utan nåt ?utmärkande?
Ingen bryr sig vad du gillar.
Du glömde dig själv eftersom du citerar mig och anstränger dig för att skriva något kränkt ;)
Sorry att inte din feta röv gör dig oemotståndlig.