Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Haha ja för att du blev så kränkt så du måste börja vara otrevlig. Ingen annan som varit det förutom du, till slut tröttnat man.
Om du nu måste försöka gå till personangrepp så kan jag säga att min röv inte är fet. Sen vet jag nog mer än du hur oemotståndlig jag är eller inte.
Vad har du själv för härliga attribut att komma med?
Men vad är det du inte fattar? Jag har inga fetischer på det sättet, jag gillar vackra, snygga och sexiga tjejer. Är dom det och har en fin kropp gillar jag kroppen. Vissa är långa, andra korta, dom kan va brunetter och blondiner, jättesmala eller lite kurviga, det beror på tjejen och hur vacker hon är.
Dock gillar jag inte jätterövar.
Vad är det som måste vara så utmärkande enligt dig?
Jag tycker inte en tjejs kropp blir snygg av det här
Eller det här
Då är den här tjejen jävligt mycket snyggare utan nåt ?utmärkande?
Alla människor är vackra! Jag tycker personligen att stora bröst är gudomliga och upphetsande, men för den sakens skull ogillar jag inte kvinnor med små bröst...de är fina och vackra precis som de är.
Naturligt är vackrast!
Trist när det ska bli personangrepp här inne. Denna tråden handhar ju om rumpa eller bröst. Tydligen väldigt svårt för vissa att hålla en god ton? :/
Jag är en typisk rumpkille. Men det betyder inte att resten är utan betydelse för attraktionen eller vad jag ger uppmärksamhet vid intimt umgänge.
Så det borde inte heta hockeyröv utan tjejaktig kille med andra ord då
Du svara aldrig på det. Du sa bara att tjejer med små rumpor är pojkaktiga, men är då killar med stora rövar tjejaktiga?
Jag är en typisk rumpkille. Men det betyder inte att resten är utan betydelse för attraktionen eller vad jag ger uppmärksamhet vid intimt umgänge.