• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Cunnilingus18
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-24 10:36:08 följande:

Haha ja för att du blev så kränkt så du måste börja vara otrevlig. Ingen annan som varit det förutom du, till slut tröttnat man.

Om du nu måste försöka gå till personangrepp så kan jag säga att min röv inte är fet. Sen vet jag nog mer än du hur oemotståndlig jag är eller inte.

Vad har du själv för härliga attribut att komma med?

Trist när det ska bli personangrepp här inne. Denna tråden handhar ju om rumpa eller bröst. Tydligen väldigt svårt för vissa att hålla en god ton? :/
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-23 21:12:11 följande:

Men vad är det du inte fattar? Jag har inga fetischer på det sättet, jag gillar vackra, snygga och sexiga tjejer. Är dom det och har en fin kropp gillar jag kroppen. Vissa är långa, andra korta, dom kan va brunetter och blondiner, jättesmala eller lite kurviga, det beror på tjejen och hur vacker hon är.

Dock gillar jag inte jätterövar.

Vad är det som måste vara så utmärkande enligt dig?

Jag tycker inte en tjejs kropp blir snygg av det här

Eller det här

Då är den här tjejen jävligt mycket snyggare utan nåt ?utmärkande?

Alla får vara som de vill, gilla vad de vill och se ut hur de vill. Du verkar ute på någon sorts personlig vendetta mot kurviga tjejer. Din smak är som 90% av alla västvärldens människor, du behöver inte bevisa det för någon genom att lägga upp bilder på normsnygga tjejer.

Chilla och lämna den här tråden nu tack och sluta med personliga påhopp!
  • Bröstlängtan

Alla människor är vackra! Jag tycker personligen att stora bröst är gudomliga och upphetsande, men för den sakens skull ogillar jag inte kvinnor med små bröst...de är fina och vackra precis som de är.

Naturligt är vackrast!

• Tom Araya
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-06 22:36:54 följande:

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Jag är en typisk rumpkille. Men det betyder inte att resten är utan betydelse för attraktionen eller vad jag ger uppmärksamhet vid intimt umgänge.
  • Anonym (Rumptjejen)
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-24 15:16:08 följande:

Trist när det ska bli personangrepp här inne. Denna tråden handhar ju om rumpa eller bröst. Tydligen väldigt svårt för vissa att hålla en god ton? :/

Eller hur! Är ju bara kul att diskutera men vissa klarar inte det uppenbarligen.
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-21 17:34:23 följande:
    Ja okej. Du menar så.

Av någon anledning tänkte jag nog mer vilka man dras till, blir ihop med...

alla mina pojkvänner har tex varit över 1.90, det har bara blivit så, en omedveten dragning till långa killar...
    Ja självklart har man dragning åt vissa karaktärer på människor. Men ibland är det alltid någon som faller utanför ramarna som lyser upp ens uppmärksamhet
    Sedan blir man nog lite skadad också, har jobbat på gym och krog i 20 år till och från och då blir det nog också så att en viss sorts tjejer automatiskt faller en i smaken för det är dem man umgås och ser.

Omger man sig enbart med vackra människor så tror jag de normala plötsligt börjar se fula ut..
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 09:18:02 följande:
    Borde och borde.. Det är pojkigt. Män har inga höfter och ingen röv, varför man kallar det så.
    Så det borde inte heta hockeyröv utan tjejaktig kille med andra ord då

Du svara aldrig på det. Du sa bara att tjejer med små rumpor är pojkaktiga, men är då killar med stora rövar tjejaktiga?
  • Anonym (Snyggröven)
    Tom Araya skrev 2018-06-25 01:00:47 följande:

Jag är en typisk rumpkille. Men det betyder inte att resten är utan betydelse för attraktionen eller vad jag ger uppmärksamhet vid intimt umgänge.

Nice, är ung samma för mig med mina preferenser. Jag dras till vissa utseenden men är jag kär i blir hela personen attraktiv.
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-25 08:53:57 följande:

Så det borde inte heta hockeyröv utan tjejaktig kille med andra ord då

Du svara aldrig på det. Du sa bara att tjejer med små rumpor är pojkaktiga, men är då killar med stora rövar tjejaktiga?

Inte bara små rumpor utan om de har smala höfter också och är raka i kroppen. Det är väl en lite mer pojkaktig kroppstyp menar jag.

Om en kille är muskulös och därför har stor röv vet jag inte om det skulle vara det motsatta... Har aldrig sett nån sån heller så hör väl inte till normalfallen.
  • Anonym (Rumptjejen)
    Tom Araya skrev 2018-06-25 01:00:47 följande:

Låter sunt. Vad skulle du säga som typisk rumpkille att du dras till för rumpor? Är det vilka som helst eller en viss utformning?
Svar på tråden Tits n ass!