• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Cunnilingus18
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 09:20:50 följande:
    Jo precis, kan ju vara en anledning. Men jag har märkt det när man snackat även innan killen ens vet hur mina bröst eller rumpa ser ut. Så har de insinuerat kring rumpa och typ sagt att de är rumpkille :p
     Låter som du stött på många rumpkillar ;) Men jag håller med, rumpan är viktigare än brösten :) En fin rumpa är bland det bästa som finns..

• Anonym (Snyggröven)

[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur fin den är? Rumpan är en klar 10:a.

Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.

• Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 10:58:52 följande:

[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick]

Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.[/quote]

Den där bilden lyckades jag aldrig se.. Vi kanske ska lägga ut här? ;)
  • Anonym (Husse)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 10:58:52 följande:

[quote=78807580][quote-nick]Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 09:48:28 följande:[/quote-nick]

Betydligt snyggare än den där bilden någon lade upp här för ett tag sedan. Det var enligt min smak både för hängig och för liten. Min är putig och fyllig. Som ett upp och nervänt hjärta typ. Rund, utan celluliter. Går att grabba tag i så att säga. Om jag hade haft större bröst hade jag haft timglasfigur. Men jag är rätt platt upptill. Har förövrigt blivit begåvad med välsvarvade ben också. Kör stenhårt med korta tajta kjolar.[/quote]

10, Sant? Tror frugan har snyggare än du. Är du svankig ? Vill betygsätta din?
  • Bröstlängtan
    Cunnilingus18 skrev 2018-06-08 09:48:58 följande:

Ja det ligger nog något i det, är kanske mest yngre killar som är bröstfixerade och sedan mognar de bort lite och de upptäcker att det var inte lika fräckt lika väl ;)

Men håller med den killen du frågade, formen är viktigare och absolut inte för stora för min del :)

Haha jo men det har vi ju, tränar man så formar den sig med, fast klart ingen big booty al?a brasil men lite rumpa har man ju ;) haha..

Mitt bröstälskande går aldrig över!

Det började redan i 11-års åldern när jag fick röra brösten på vår storbystade vikarie i engelska. Det var magiskt! Sedan dess har mitt liv varit fyllt av bröstdrömmar (och några ljuvliga upplevelser)
  • Anonym (Snyggröven)

Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????

Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!

• BossHoss
    Bröstlängtan skrev 2018-06-18 13:26:52 följande:
    Mitt bröstälskande går aldrig över!

Det började redan i 11-års åldern när jag fick röra brösten på vår storbystade vikarie i engelska. Det var magiskt! Sedan dess har mitt liv varit fyllt av bröstdrömmar (och några ljuvliga upplevelser)
    Nu får du berätta.
    Vadå fick röra?
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-07 09:11:41 följande:

Om jag utgår från min erfarenhet som tjej, så är det betydligt vanligare att killar säger att de är en "rumpkille". Om man snackar lite på kik exempelvis, så brukar det ganska snart komma fram.. Har aldrig hört nån prata om bröst på samma sätt.

Var nog ganska "gammal" innan jag förstod att en rumpa kunde ha samma dragning som bröst, som tonåring hade jag sånna komplex för mina små bröst... Sen började jag märka att bakdelen tydligen var väldigt poppis... ;)

Det är för att det har varit på modet några år men egentligen så spelar det inte så stor roll, en snygg tjej är en snygg tjej. En ful tjej med en vältränad rumpa är fortfarande ful. Stora bröst är dock något som väcker djupa lustar hos dom flesta även om det inte är ?inne? idag att säga det.

Jag gillar vackra tjejer och det sitter i ansiktet och sättet att föra sig, prata (feminin)
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 09:20:50 följande:

Jo precis, kan ju vara en anledning. Men jag har märkt det när man snackat även innan killen ens vet hur mina bröst eller rumpa ser ut. Så har de insinuerat kring rumpa och typ sagt att de är rumpkille :p

Fast man ger ju alltid komplimanger när man vill ligga. Har man då en tjej med långa ben framför sig ger man komplimanger för det (för att få ligga). Är hon liten och nätt säger man nåt om det. Har hon en liten röv får den en komplimang osv.
Svar på tråden Tits n ass!