• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Tornhöken
    Anonym (röfven) skrev 2018-06-10 08:31:55 följande:

Spelar det någon roll?

Det är så tråkigt med snodda bilder
  • Tornhöken
    Anonym (röfven) skrev 2018-06-10 08:37:20 följande:

Har aldrig hävdat att den är min.

Har inte påstått att du hävdat det
  • Skölden89
    Tornhöken skrev 2018-06-10 08:45:55 följande:

Ser för lite

Det blir nog för mycket nudity då dock.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-08 09:48:07 följande:
    ...En tjej med ett par riktigt stora snygga bröst drar säkert till sig fler tuttmän?!?
    Går ju inte se tuttarna så väl genom kläderna. Går att trolla fram snygga bröst med hjälp av bh, och går inte heller se om dom är hängiga eller små/stora.

Hur rumpan ser ut kan man se ganska lätt i ett par tighta jeans. Det trollas inte riktigt lika mycket.

Men jag tror inte varken det ena eller andra drar till sig män. Dom går nog mest på det stora hela och hoppas det ser bra ut utan kläder
  • Anonym (Rumptjejen)

Jag känner igen mig i din upplevelse men så har jag tänkt att det kanske är för att jag har så snygg röv. En tjej med ett par riktigt stora snygga bröst drar säkert till sig fler tuttmän?!?

Ja det är ju lite svårt att mäta. I den här tråden verkar det vara oavgjort om vi ska tro omröstningen.

Jo precis, kan ju vara en anledning. Men jag har märkt det när man snackat även innan killen ens vet hur mina bröst eller rumpa ser ut. Så har de insinuerat kring rumpa och typ sagt att de är rumpkille :p
  • Bröstlängtan

Att få vara med en storbystad kvinna är den enda sanna lyckan. Gudomligt!

"Gungeligung, gungelingung"

• Anonym (Husse)

Jag känner igen mig i din upplevelse men så har jag tänkt att det kanske är för att jag har så snygg röv. En tjej med ett par riktigt stora snygga bröst drar säkert till sig fler tuttmän?!?

Hur fin är den? Teaser?

Ja det är ju lite svårt att mäta. I den här tråden verkar det vara oavgjort om vi ska tro omröstningen.

Svar på tråden Tits n ass!