• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Anonym (Rumptjejen)
    Blixtmannen2 skrev 2018-06-18 22:13:33 följande:

En röv går ju att träna. Ett par bröst måste du ju nästan operera

Tror inte det går att träna sig till en snygg röv om man inte har de rätta anlagen...
  • Blixtmannen2
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 22:32:54 följande:

Tror inte det går att träna sig till en snygg röv om man inte har de rätta anlagen...

Det går det säkert
  • Bröstlängtan
    Mullbär skrev 2018-06-19 00:09:37 följande:

Svarade >>>bröst<<< utifrån vad min man tycker

Är dina "mullbär" stora?
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 20:04:06 följande:
    Hon har ju knappt rumpa :) 
    Jodå, smala höfter men liten fin tränad rumpa
    som d skall va (enligt mig)
  • BossHoss
    Blixtmannen2 skrev 2018-06-18 22:13:33 följande:
    En röv går ju att träna. Ett par bröst måste du ju nästan operera
    Ja en rumpa går att träna men jag gillar ju smala höfter och tränad lite putig rumpa. Det går inte att träna till sig smala höfter tex.

Sedan tycker ju jag att snyggt opererade bröst är snyggare än äkta. Antingen små fasta äkta eller lite större fejk..
  • Anonym (Snyggröven)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-18 22:32:54 följande:

Blixtmannen2 skrev 2018-06-18 23:10:28 följande:

Det går det säkert

Tror inte jag heller eftersom det som formar röven är fett och anlag. Det går nog att få lite mer höjd eller put på den antagligen men själva formen är som den är.
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-19 08:16:23 följande:
    Blixtmannen2 skrev 2018-06-18 23:10:28 följande:

Det går det säkert

Tror inte jag heller eftersom det som formar röven är fett och anlag. Det går nog att få lite mer höjd eller put på den antagligen men själva formen är som den är.
    tror det samma
  • Anonym (Husse)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-19 08:16:23 följande:

En till sak som gör att rumpan blir putig är när korsbenet har en framåtlutad ställning pga en djup svank vilket är en motkurvatur till en kyfos i bröstryggen. Det ger en otroligt läcker kurvatur och sensuell ställning på alla fyra dessutom.
Svar på tråden Tits n ass!