• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Anonym (Husse)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 13:29:30 följande:

Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????

Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!

En riktig 10 poängare är väldigt ovanligt! Vill du se en riktig 10+ ..! så byter vi å då menar jag inte google bild.
  • BossHoss
    Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 14:00:29 följande:
    En riktig 10 poängare är väldigt ovanligt! Vill du se en riktig 10+ ..! så byter vi å då menar jag inte google bild.
    den enas 10+ är den andres -1
  • BossHoss
    Anonym (Husse) skrev 2018-06-18 14:00:29 följande:
    Min bild är väldigt nära en 10:a för mig.
    Och klämvänlig
  • Anonym (Husse)
    BossHoss skrev 2018-06-18 14:04:51 följande:

den enas 10+ är den andres -1

Sant
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-18 13:37:32 följande:
    Fast man ger ju alltid komplimanger när man vill ligga. Har man då en tjej med långa ben framför sig ger man komplimanger för det (för att få ligga). Är hon liten och nätt säger man nåt om det. Har hon en liten röv får den en komplimang osv.
    Tack! Äntligen har jag fått det bekräftat från en kille. Fan vad mycket komplimanger man får hela tiden. Tycker alltid killar är så överdrivet positiva. Visst, är ganska nöjd med min kropp men ändå.. När en kille skickar en bild så svarar jag typ "fin" medan han typ exploderar haha :P
    Jag vill ju också ligga så det är väl win-win då :D 
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-18 13:29:30 följande:

Jag vill inte lägga upp bild rumptjejen, för personligt. Den som låg här innan var någon random Googlebild det var ingen som fotat sig själv. Annars hade jag aldrig varit en taskmört. ????

Jag har inget emot andra snyggrövar heller, frugan har säkert en tia hon med. Om jag är svankig, svar ja. För svankig för att det ska vara hälsosamt egentligen. Haha!

Förstår, jag skojade bara lite :p Jag har iofs lagt upp bild på den i nån av de där trådarna med massa naket. Men där platsar de lite bättre :) 
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-18 13:29:16 följande:

m m mmm
    fin rumpa

Hon har ju knappt rumpa :) 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Äh) skrev 2018-06-18 13:37:32 följande:
    Fast man ger ju alltid komplimanger när man vill ligga. Har man då en tjej med långa ben framför sig ger man komplimanger för det (för att få ligga). Är hon liten och nätt säger man nåt om det. Har hon en liten röv får den en komplimang osv.
    Du ligger inte så mycket va??
    Eller mest med blåsta brudar i så fall....
  • Blixtmannen2
    BossHoss skrev 2018-06-18 09:21:44 följande:

Hellre en snygg röv. För den är svårare att ändra på än brösten

En röv går ju att träna. Ett par bröst måste du ju nästan operera
  • Anonym (Rumptjejen)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-18 20:44:17 följande:

Du ligger inte så mycket va??

Eller mest med blåsta brudar i så fall....

Blåsta brudar? Du tror inte tjejer ligger för att de själva vill det? Lovar dig att ingen tjej ligger bara för att hon får en komplimang...
Svar på tråden Tits n ass!