• Anonym (Snyggröven)

Tits n ass!

Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tits n ass!
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-20 07:56:15 följande:

Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.

Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.

why?

Alltså jag har inte lagt nån värdering i det. Ett konstaterande bara. Den typ av kropp du gillar är ju mer pojkig, rak utan former. Ingen rumpa.. och som snyggröven säger, så är det så kvinnor mest framhävs i reklam och media, modeller osv.

Sen vet jag inte om du likställer kurviga tjejer med att vara mulliga då? För jag är tex smal och nätt, men har timglasfigur typ. Det är väl snarare så att det inte är "normen" för de flesta ser inte ut så, men det uppskattas iaf ändå.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 08:48:50 följande:
    Alltså jag har inte lagt nån värdering i det. Ett konstaterande bara. Den typ av kropp du gillar är ju mer pojkig, rak utan former. Ingen rumpa.. och som snyggröven säger, så är det så kvinnor mest framhävs i reklam och media, modeller osv.
    Om det är så som kvinnor framställs så borde det väl absolut inte klassas som pojkigt?

Tycker dessutom att modeller är skinnyfat och inte snyggt 

(ps försöker inte tjaffsa emot bara diskutera)
  • Anonym (Snyggröven)
    BossHoss skrev 2018-06-20 08:25:33 följande:

Skulle ALDRIG säga till en tjej spontant att jag inte gillar hennes kropp. Men om det kommer upp vad jag gillar så kommer jag heller inte ljuga om det, så om du skulle prata med en kille och han skulle säga han gillar små rumpor så hade du försökt att förnedra honom för att du inte hade det?

Vad är skillnaden på smala nätta tjejerna och kurviga då? för de kallar en inte öknamn när någon säger de gillar kurvor och stora bröst?

Nej men om vi utgår från att det ör någon man tex dejtar eller är ihop med så säger man ju bara det som man tycker är hett. Övrigt lämnar man ju utanför. Hade jag dejtat en kort kille så skulle jag aldrig säga att jag gillar långa killa bara för att det är sant. Skulle han fråga så skulle jag bara säga att det inte spelar någon roll eller jag gillar dig. Helt onödigt att ta upp sånt som personen inte är.

Jag är förövrigt smal och nätt och har en snygg röv.

Jag hade inte förnedrat någon för vad den tycker men om min kille skulle säga att han Föredrar någon annan kroppstyp än min så hade han kunnat se sig om efter en ny tjej. Jag menar: vad ska jag göra med den informationen och varför skulle man vilja säga det till någon man bryr sig om.
  • BossHoss
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-20 09:02:49 följande:
    Nej men om vi utgår från att det ör någon man tex dejtar eller är ihop med så säger man ju bara det som man tycker är hett. Övrigt lämnar man ju utanför. Hade jag dejtat en kort kille så skulle jag aldrig säga att jag gillar långa killa bara för att det är sant. Skulle han fråga så skulle jag bara säga att det inte spelar någon roll eller jag gillar dig. Helt onödigt att ta upp sånt som personen inte är.

Jag är förövrigt smal och nätt och har en snygg röv.

Jag hade inte förnedrat någon för vad den tycker men om min kille skulle säga att han Föredrar någon annan kroppstyp än min så hade han kunnat se sig om efter en ny tjej. Jag menar: vad ska jag göra med den informationen och varför skulle man vilja säga det till någon man bryr sig om.
    Sorry borde givetvis förklarat bättre. Menar givetvis inte sin partner, skulle aldrig bli ihop med någon jag inte tände på eller var attraherad av. Utan allmänna diskussioner eller på tex dejtingsidor

Skulle hon däremot bli väldigt tjock och fråga om jag föredrog hennes kropp när den var smal, så hade jag nog på ett vänligt sätt sagt att det var så. Jag skulle ALDRIG bli sur om frugan dregla över en snubbe på tex tv eller stan. Jag är inte snyggast i världen, men hon älskar mig och det är det som räknas.
  • Anonym (Rumptjejen)
    BossHoss skrev 2018-06-20 08:53:49 följande:

Om det är så som kvinnor framställs så borde det väl absolut inte klassas som pojkigt?

Tycker dessutom att modeller är skinnyfat och inte snyggt 

(ps försöker inte tjaffsa emot bara diskutera)

Borde och borde.. Det är pojkigt. Män har inga höfter och ingen röv, varför man kallar det så.
  • BossHoss
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-20 09:18:02 följande:
    Borde och borde.. Det är pojkigt. Män har inga höfter och ingen röv, varför man kallar det så.
    Så det borde inte heta hockeyröv utan tjejaktig kille med andra ord då
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Snyggröven) skrev 2018-06-19 17:12:32 följande:

Kim kardashian har väl knappast en lagårds dörr iof.

Men min uppfattning om de som gillar rumpa är väl mer att det har med form och kurvor att göra. Inte storlek i första hand, mer än att många vill ta tag i dem och ogillar platta rövar.

Det där är ju en helt ordinär rumpa på bilden. Inget speciellt.

Inget speciellt? Jo, det är Natalie Portmans rumpa ;)

Den är vältränad och sexig och framförallt är den hennes. Jag skulle inte bli intresserad sv dig för din rumpas skull, tits or ass undrar du men själv kollar jag på ansiktet. Ansiktet och hela utstrålningen. Så länge hon då inte har en röv som är ett russin kommer jag gilla den.
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Rumptjejen) skrev 2018-06-19 20:56:52 följande:

Exakt så jag menar också. Killar som blir sådär galna av rumpor verkar gilla när de är ganska runda. Sen fattar väl jag med att man som kille kan gilla andra typer.

Natalie Portmans rumpa är pojkig skulle jag säga. Men hon är ju skitsnygg ändå!

Pojkig? Jo hon är ju det. Tror ni syftar på riktigt extrema kontraster men jag tycker inte det är snyggt.
  • Anonym (Äh)
    BossHoss skrev 2018-06-20 07:56:15 följande:

Det där förstår jag inte, för jättemånga tjejer har små rumpor. Men oftast blir de då kallade pojkiga av tjejer som inte har det.

Flera tjejer (menar ABSOLUT INTE dig) som är kurviga, blir helt tokiga när jag säger jag gillar smala tjejer med små rumpor och små bröst (alternativt stora bröst) Och säger jag inte gillar "riktiga" tjejer och säger man gillar barn kroppar och att det är pedofilvarning.

why?

Amen eller hur. Kränkta, vita kvinnor som inte tål att man inte blir till sig av deras babianarslen. Tror faktiskt att även de så kallade rumpkillarna hade valt en jättevacker tjej som Portman tex alla ggr framför valfri alldaglig brud med jätteröv.
  • Anonym (Äh)
    BossHoss skrev 2018-06-20 07:52:54 följande:

Precis.

Håller med till 100%

Exakt. Vadå är du en rump eller bröstkille? Känns lite Seinfeld 90tal att undra det. Man kan ju gilla bröst och gilla små bröst eller naturliga mittemellan. Eller gilla små rumpor eller lagom. Man kan också älska ben utan att gilla jättelånga stolpar, vissa gillar korta och muskulösa ben osv.

Men tvivlar på att inte dom flesta ändå bryr sig mest om ansiktet och personligheten.
Svar på tråden Tits n ass!