Tits n ass!
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Stämmer det att alla män antingen gillar bröst eller rumpa? Eller är det en anpassning till tjejens snyggaste attribut?
Jodå, smala höfter men liten fin tränad rumpa
som d skall va (enligt mig)
Är en tuttkille men röstade rumpa.
för som jag skrev tidigare, ett par bröst kan man göra något åt, rumpan är liksom som den är på ett annat sätt.
Dom har varit väldigt stora, men då var även resten av min kropp det. Gick ner massor i vikt, då blev ju brösten ganska små och (mera) hängiga. Har gått upp lite under hösten så nu är dom större igen än min man nånsin har fått uppleva så det gillar han.. Men föredrar att väga mindre framför att ha "stora" bröst. Min man älskar dom oavsett så finns ju ingen anledning att välja övervikt för den sakens skull. Bröst behöver ju inte va stora för att man ska gilla dom :D Såå det korta svaret på den frågan är väl njae xD
Jag ÄR en tuttkille
Men jag verkligen, verkligen ogillar stora rumpor..
Som sagt stora rumpor (breda) går inte göra om till små, bröst är ganska lätta idag att "fixa"
Där tycker vi olika, jag tycker mycket väl man kan ändra på sin kropp,
Är du kär i en kille och inte har några bröst alls och han älskar stora bröst. Då tycker jag mycket väl du kan göra dem större om du vill för att nå ditt mål.
Gillar jag en tjej som tränar mycket och gillar tränade killar, så får jag helt enkelt ligga i hårt under en längre tid för att duga åt henne.