• Akvc

Vad ska ni rösta på i valet 2018?

Skulle tycka att det vore intressant att höra vad folk tänker rösta på, och berätta gärna erat yrke. Yrket är intressant eftersom många tar för givet att jag skulle vara vänster på grund av programmet jag studerar.

Jag kan börja:

20 år, tjej

Studerande på socionomprogrammet (kommer dock eventuellt byta program)

Väljer mellan Liberalerna och Centerpartiet

• Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?
  • KillBill
    Abegayle70 skrev 2018-07-18 21:07:54 följande:

Någon som tänkt rösta på Fi ?

Senaste nytt från en av deras riksdagskandidater, ur

feministisktperspektiv.se/2018/07/13/ship/

Den slutgiltiga lösningen på Mellanösternkonflikten, åtminstone enligt hennes privata drömmar och fantasier.

Och så hävdar vissa att vänstern inte har problem med antisemitism?

Och Shit to Gaza har naturligtis inte heller något problem med antisemitism...

Ja det finns idioter i alla partier..
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (KarlJohan)

Blir SD för andra valet i rad. Röstar på dem i alla tre valen.

Arbetar för tillfället som kock.

• Abegayle70
    KillBill skrev 2018-07-18 21:10:00 följande:
    Ja det finns idioter i alla partier..
    I vissa partier fler än hos andra.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Anonym (A.L)
    KillBill skrev 2018-07-18 21:07:59 följande:

Har du problem med citatatet av Tino Sanandaji?

Va såklart ordet SD som kom efter som jag syftade på
  • KillBill
    Anonym (A.L) skrev 2018-07-18 21:40:54 följande:

Va såklart ordet SD som kom efter som jag syftade på

Jag är inte säker på vad du menar men det är som sagt var ett direkt citat av Tino Sanandaji och vad han säger om SD är upp till honom.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (A.L)
    KillBill skrev 2018-07-18 21:50:19 följande:

Jag är inte säker på vad du menar men det är som sagt var ett direkt citat av Tino Sanandaji och vad han säger om SD är upp till honom.

Ja att du har hakat upp dig på SD och är helt besatt kanske? Nämner SD i varenda ord och fokuserar imte på något annat
  • Anonym (Vilsen)

Jag vet inte vilket/vilka partier jag ska rösta på. Så här vilsen har jag inte tidigare. Jag har röstat sedan 1986. Jag börjar bli lite äldre nu (50+) och kommer nog att rösta på det parti som gynnar mig mest. Jag känner att jag tröttnat på att försörja ?alla andra? som inte kan ta eget ansvar för sina liv. Jag menar inte då svagbegåvade/hjärnskade/handikappade människor.

• gladman

För mig blir det SD för andra ggn, men den där Kent Ekeroth kan dom ju helt och hållet lägga på soptippen, ut med packet ur partiet!! Egen företagare, familjefar, 44 år.

• Anonym (A.L)
    Anonym (Vilsen) skrev 2018-07-20 09:38:38 följande:

Jag vet inte vilket/vilka partier jag ska rösta på. Så här vilsen har jag inte tidigare. Jag har röstat sedan 1986. Jag börjar bli lite äldre nu (50+) och kommer nog att rösta på det parti som gynnar mig mest. Jag känner att jag tröttnat på att försörja ?alla andra? som inte kan ta eget ansvar för sina liv. Jag menar inte då svagbegåvade/hjärnskade/handikappade människor.

SD alltså
Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?