• Akvc

Vad ska ni rösta på i valet 2018?

Skulle tycka att det vore intressant att höra vad folk tänker rösta på, och berätta gärna erat yrke. Yrket är intressant eftersom många tar för givet att jag skulle vara vänster på grund av programmet jag studerar.

Jag kan börja:

20 år, tjej

Studerande på socionomprogrammet (kommer dock eventuellt byta program)

Väljer mellan Liberalerna och Centerpartiet

• Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?
  • Anonym (A.L)
    Anonym (Samhällsbäraren) skrev 2018-07-15 22:47:40 följande:

Kommer nog inte att rösta på samma i riksdag, landsting och kommunalval.

Blir nog AFS i riksdagsvalet. Jag är universitetsutbildad i matematik statistik och ekonomi.

Nimzay skrev 2018-07-15 19:33:06 följande:

Eh va? Varför skulle jag orka ens

för att det finns någon eller några som gör det med jämna mellanrum när de läser för mycket fakta och sanning från inläggen
  • Anonym (A.L)
    Anonym (Samhällsbäraren) skrev 2018-07-15 22:47:40 följande:

Kommer nog inte att rösta på samma i riksdag, landsting och kommunalval.

Blir nog AFS i riksdagsvalet. Jag är universitetsutbildad i matematik statistik och ekonomi.

Råkade citera men skulle citera nimzays inlägg
  • Anonym (Samhällsbäraren)
    KillBill skrev 2018-07-16 13:26:37 följande:
    Nja, L och C säger helt nej till att SD ska få bli ordförande i riksdagens utskott så inom alliansen är frågan numera död. 

Alliansen är död så det är en ickefråga.
  • KillBill
    Anonym (A.L) skrev 2018-07-18 08:59:47 följande:
    Vi har förstått det. Du behöver inte tjata mer om det. Vad är problemet?
    Det handlar om konsumentupplysning!
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill