IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ok vf tror du på missfall? Har du blött? Haft ont? Hatar denna väntan. Därför jag med är orolig få plus på stickan då jag haft mens nu 6 dagen o den börjar avta nu. Har sedan tidigare varit med om ofostrig graviditet. Kram
Är det bara jag som inte ska ha bebis i hela tråden?
Känns så otroligt hopplöst! Jag har aldrig haft svårt att bli gravid tidigare förän jag träffade min man. Han har kraftigt nedsatt antal. Nu velar jag och han mellan en sista ivf eller ej med hans spermier eller gå över till spermiedonation direkt.
Nädå, vi är nog tyvärr ganska många som inte ska ha det. Just nu iallafall. Du är i gott sällskap.
Känner igen din känsla, då vi precis misslyckats med vårt 5:e försök. Idag lunchade jag med en gravid kollega. Inte helt lätt. Men när vi satt och pratade visade det sig att inte heller de hade haft en spikrak väg.
Vad rekommenderar er läkare gällande donation eller fortsätta med egna spermier? Finns det möjlighet för er att få hjälp med donerade? Har förstått att det är väldigt långa köer.
Hej , jag hade äggplock igår och imorgon blir det insättning. Eftersom jag är 43 ska vi få tillbaka två stycken. Finns det flera som väntar på insättning? Jag har två barn sedan tidigare födda för 20 och 22 år sedan.
Hej!
Jag ska snart åka och hämta ut mina läkemedel (Gonal-f, fyremadel och ovitrelle). Är det någon som vet vad allt kostar?
Hej!
Jag ska snart åka och hämta ut mina läkemedel (Gonal-f, fyremadel och ovitrelle). Är det någon som vet vad allt kostar?
Hej!
Hej! Hämtade ut mitt igår och det gick på drygt 2000 kronor.
Varför väntar ni inte tills testdag med att testa er?? Bara en lite undran
Hej!