IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Någon mer som har en tanke kring vårt test? Såg ni något streck? Spännande att vi är 3 på samma dag nästan som ska testa... Jag fick åka in igår, då min mage svällde upp och började göra rejält ont! De såg då att äggstockarna reagerat kraftigt (de vet inte på vad) och ena var 10*6cm istället för 2*2... Samt att det var en del vätska i buken.
Så nu är jag inlagd och får endast gå ur sängen för toabesök som de mäter urinmängd och även vätskeintag och bukomfång.
Usch- det enda de sagt är att set kan vara ett tecken på grav men absolut inte säkert. Och nu orkar jag inte få reda på att det är negativt- det är mitt enda hopp just nu???? Någon annan som fått såhär tidigare?
Lycka till alla!
Tack för respons! De säger att det är en ös isf... Här ör bilden som togs igår.
Jag tog ett test nu på kvällen. Inte kissat på 2 timmar å det kom upp ett svagt streck. Är chockad <3
Ja men Gud ja, jag ser definitivt ett svagt streck där :) tror nog jag vågar mig på ett Grattis :)))Grattis, vad roligt!!!!!! :) det där är klart och tydligt.
Själv vågar jag inte testa alls, iofs inte testdag förrän lördag men jag har ju 2 stycken 5-dagars i mig så det ska väl ge utslag nu. Men jag skjuter på det ett tag till. Orkar inte med sorgen som kommer med ett misslyckat försök riktigt än. Har ju gjort 5 insättningar innan denna med 2 kemiska graviditeter och ett MA i vecka 14.
[quote=79087618][quote-nick]authentic skrev 2018-09-25
Själv vågar jag inte testa alls, iofs inte testdag förrän lördag men jag har ju 2 stycken 5-dagars i mig så det ska väl ge utslag nu. Men jag skjuter på det ett tag till. Orkar inte med sorgen som kommer med ett misslyckat försök riktigt än. Har ju gjort 5 insättningar innan denna med 2 kemiska graviditeter och ett MA i vecka 14.[/quote]
Åh du ruvar också på 2! Så spännande! Jag fick 2 sista från frysen i början på Sep och är i v 6 nu- hur kom det sig att du fick 2 tillbaka? Tror det är väldigt ovanligt i Sverige!! (Jag gjorde min ivf i Tjeckien)
Stort lycka till med testandet!! Håller alla tummar :)!
Jag tog ett test nu på kvällen. Inte kissat på 2 timmar å det kom upp ett svagt streck. Är chockad <3
[quote=79087618][quote-nick]authentic skrev 2018-09-25
Själv vågar jag inte testa alls, iofs inte testdag förrän lördag men jag har ju 2 stycken 5-dagars i mig så det ska väl ge utslag nu. Men jag skjuter på det ett tag till. Orkar inte med sorgen som kommer med ett misslyckat försök riktigt än. Har ju gjort 5 insättningar innan denna med 2 kemiska graviditeter och ett MA i vecka 14.
Är det bara jag som inte ska ha bebis i hela tråden?
Känns så otroligt hopplöst! Jag har aldrig haft svårt att bli gravid tidigare förän jag träffade min man. Han har kraftigt nedsatt antal. Nu velar jag och han mellan en sista ivf eller ej med hans spermier eller gå över till spermiedonation direkt.
Nämen grattis!
Åh grattis!!! Håller alla tummar att det stannar nu <3
Jag vågade aldrig testa. Mensen ska komma idag troligen. Har den inte gjort det testar jag ikväll.