IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Tack <3 åh jag förstår! Hoppas mensen håller sig borta och att du får ett stort fint plus!! Håller tummarna! <3
Hej , jag hade äggplock igår och imorgon blir det insättning. Eftersom jag är 43 ska vi få tillbaka två stycken. Finns det flera som väntar på insättning? Jag har två barn sedan tidigare födda för 20 och 22 år sedan.
Så har jag idag tagit nytt test för td nr2. Visar fortfarande gravid, men också fortfarande 1-2veckor. Så nu är det så gott som garanterat att jag haft tidigt missfall. Undrar vad kliniken kommer säga idag. Säkert att jag ska ta ett nytt om en vecka igen :/

Åh grattis!!! Håller alla tummar att det stannar nu <3
Jag vågade aldrig testa. Mensen ska komma idag troligen. Har den inte gjort det testar jag ikväll.
Var och gjorde VUL igår för att kolla hur det stod till med äggblåsorna.. hade 10st fina äggblåsor så dom sa att det var alldeles lagom och bra... så på lördag ska vi göra äggplock och nästa vecka blir det då förhoppningsvis insättning om några små klarar sig tills dess... man är ju nervös inför varje moment känns det som... först var det sprutorna sen var det antal äggblåsor nu är det äggplocket sen blir det väl insättningen.. man är ju inte så häftig i denna situationen... all heder till alla brudar här inne som har gjort detta och håller på.. GIRLPOWER!! =)
[quote=79087618][quote-nick]authentic skrev 2018-09-25
Själv vågar jag inte testa alls, iofs inte testdag förrän lördag men jag har ju 2 stycken 5-dagars i mig så det ska väl ge utslag nu. Men jag skjuter på det ett tag till. Orkar inte med sorgen som kommer med ett misslyckat försök riktigt än. Har ju gjort 5 insättningar innan denna med 2 kemiska graviditeter och ett MA i vecka 14.
Hej igen! Idag kom mannen förbi sjukhuset på morgonen för att vi bestämt att testa. Tog ett digitalt som tog lååååång tid innan svar. Gravid 1-2 stod det???? Men skeptisk som jag är så tror jag att det kan ha tagit sig men stannat av så ville se om plusset blivit starkare. Han gick till apoteket och köpte ett cb och det var inte starkare????? Kan det bli så från måndag- onsdag eller är det ett tecken på att det inte fortsatt?
Bild på dagens plus (rd10) med 3dagars.

Hej igen! Idag kom mannen förbi sjukhuset på morgonen för att vi bestämt att testa. Tog ett digitalt som tog lååååång tid innan svar. Gravid 1-2 stod det???? Men skeptisk som jag är så tror jag att det kan ha tagit sig men stannat av så ville se om plusset blivit starkare. Han gick till apoteket och köpte ett cb och det var inte starkare????? Kan det bli så från måndag- onsdag eller är det ett tecken på att det inte fortsatt?
Bild på dagens plus (rd10) med 3dagars.