IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Jaha ojdå, låter hemskt att vara med om! Men då ökade hcg nivåerna som vid en normal graviditet eller? Jag hade spottings i två dagar, sen full mens i 6dagar och efter det kommer det bara stänk av gammalt blod, tredje dagen idag. Endast smärta av min endometrios som sitter i tarmen. Tror jag haft ett missfall en gång tidigare efter spontan graviditet och då hade jag vansinniga smärtor i magen/livmodern sen kom det direkt efter ut en stor klump. Detta var ju inte alls som det, men om det var missfall jag hade för några år sen var den graviditeten längre gången (kan ju även ha varit en chokladcysta som sprack).
Hej , jag hade äggplock igår och imorgon blir det insättning. Eftersom jag är 43 ska vi få tillbaka två stycken. Finns det flera som väntar på insättning? Jag har två barn sedan tidigare födda för 20 och 22 år sedan.
Jag var helt tokig första försöket. Resterande två har jag inte vågat. Ligger nu och funderar på om jag ändå ska skjuta på det till imorgon :| hehe...
Hoppas du får ett starkare test imorgon! <3
Glömde bilden. Den nedersta är den från imorse. Nu gäller det bara att den blir starkare och starkare då. Testdag på lördag.

Glömde bilden. Den nedersta är den från imorse. Nu gäller det bara att den blir starkare och starkare då. Testdag på lördag.
Tack <3 nu känner jag iaf att jag är med i matchen igen. "Pregnant until proven otherwise." ;)
När är din testdag nu igen? Du har säkert skrivit det tidigare men jag har glömt bort det, man får ju sånt tunnelseende i sådana här stressande situationer och glömmer allt och alla andra.
Har du tagit ett grav test?? <3