IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Det är sjukt, goggla på ofostrig graviditet så därför om jag får plus på stickan kan jag inte bli glad förrens ultraljudet. Själv har jag med blött i 6 dagar o kommer fortfarande lite blod, är lite illamående tror det är av progestereonet vill bara sluta med dessa tabletter. Fick du blödning i samband med när du brukar ha mens?
Nä :| men ikväll måste jag.
Men du har iaf inte fått nån blödning än? :)
Hoppas du får ett fint plus ikväll!!!
Nä :| men ikväll måste jag.
Glömde bilden. Den nedersta är den från imorse. Nu gäller det bara att den blir starkare och starkare då. Testdag på lördag.
Bra tecken att ni kommit till återföring båda gångerna, vi kom till återföring på vårt tredje försök. Ja det har jag fått, först Gonal-f och senare Menopur. Menopur verkar helt klart bäst för mig! Har du fått olika på dina behandlingar?
Hej fick tillbaka två stycken 4 celliga idag. Testdag 11/10. Någon mera som är pågång?
Testet visar negativt och en halvtimme senare kom rosa lutinus. Ironin. Tredje återföringen, tredje och fjärde embryot. Bara att ladda om för ivf nr 5... Inte ens någon lust längre.
Testet visar negativt och en halvtimme senare kom rosa lutinus. Ironin. Tredje återföringen, tredje och fjärde embryot. Bara att ladda om för ivf nr 5... Inte ens någon lust längre.