• Blåstjärna

BF maj 2019

Hej!!

Har tyckt att de varit så bra med alla dessa BIM trådar att man kan följas åt och diskutera och stötta varandra. Så nu när jag äntligen plussat så tänkte jag att jag skapar en tråd då det inte fanns någon för maj 2019 ännu.

Kort om mig:

29 år

Gift

Första barnet (andra graviditeten, första slutade dessvärre i MA v 12 i okt 2017)

BF någonstans mellan den 29 apr till den 1 maj. (Har ej varit his BM ännu)

Självklart är jag orolig för missfall igen, men de hör väl till att vara lite orolig har jag förstått.

Kul om det är fler som vill följas åt!

• Svar på tråden BF maj 2019
  • Poison88

Ni som vill vara med i en hemlig fb-grupp skriv ditt namn till mig och hur din profilbild ser ut så ska jag lösa det. :)

• Lola90

Hej Grattis till alla gravida här:)

Jag undrar lite hur ni mådde oxh vad skillnaden på era symptom när ni plussade och era mena symptom? Gjorde ni någpt speciellt när ni plussade denna gången : ) vill sååå gärna få ett plus på stickan! Berätta gärna öppen för alla tips och kloka råd :)

• Gulletussan82

Hej allihop!

Jag hoppar in här :) är i v.8 nu och har BF 29/5.

Fy sjutton så illa jag har mått sista veckan! Det är hemskt ju... sugen på allt men samtidigt är inget gott heller...? Och blir hungrig hela hela tiden. Spyr iallafall inte tack och lov men jobbigt nog att gå runt med den här känslan hela dagarna :/

tur att det förhoppningsvis resulterar i något riktigt bra! :D

• Gulletussan82

Hej allihop!

Jag hoppar in här :) är i v.8 nu och har BF 29/5.

Fy sjutton så illa jag har mått sista veckan! Det är hemskt ju... sugen på allt men samtidigt är inget gott heller...? Och blir hungrig hela hela tiden. Spyr iallafall inte tack och lov men jobbigt nog att gå runt med den här känslan hela dagarna :/

tur att det förhoppningsvis resulterar i något riktigt bra! :D

• Gulletussan82
    Lola90 skrev 2018-10-11 17:47:07 följande:

Jag undrar lite hur ni mådde oxh vad skillnaden på era symptom när ni plussade och era mena symptom? Gjorde ni någpt speciellt när ni plussade denna gången : ) vill sååå gärna få ett plus på stickan! Berätta gärna öppen för alla tips och kloka råd :)

Hej jag kände redan ca 1 v efter Äl att det spände lite i brösten+det kändes i sidorna långt ner i magen att det liksom drog...
  • carolol
    Lola90 skrev 2018-10-11 17:47:07 följande:

Jag läste i tråden ?en superbra metod jag läst om vilka vill hänga med? typ så hette den här på fl hur man skulle göra och då gick det på första försöket (med den metoden) med äl-test! :) kände några dagar efter äl att det tryckte vid underlivet, typ mensvärk fast ändå inte..det höll i sig flera veckor och har det fortfarande stundtals under dagen. Är i vecka 8 nu :)
  • Gulletussan82
    carolol skrev 2018-10-11 20:13:26 följande:

Jag läste i tråden ?en superbra metod jag läst om vilka vill hänga med? typ så hette den här på fl hur man skulle göra och då gick det på första försöket (med den metoden) med äl-test! :) kände några dagar efter äl att det tryckte vid underlivet, typ mensvärk fast ändå inte..det höll i sig flera veckor och har det fortfarande stundtals under dagen. Är i vecka 8 nu :)

Hej! Känner igen dig från bim september tråden! :) hur mår du nu? Vi är ju i samma vecka :)
  • Lola90
    carolol skrev 2018-10-11 20:13:26 följande:

Intressant, hittar den dock inte. Vet du hur metoden gick till? Jag har Bim om fem dagar. Jag har ömma bröst och mensvärk til och från. Men så har jag även innan mens! Så blir galen! Tog ett fravtest som visade tog negativt :( har man flytningar innan mens eller har man det innan man plusar! ( fattar inte hur man så lätt kan glömma hur det va innan förra mensen trots att man haft regelbunden mens sedan 13 år) haha
  • carolol
    Lola90 skrev 2018-10-11 20:57:48 följande:

Intressant, hittar den dock inte. Vet du hur metoden gick till? Jag har Bim om fem dagar. Jag har ömma bröst och mensvärk til och från. Men så har jag även innan mens! Så blir galen! Tog ett fravtest som visade tog negativt :( har man flytningar innan mens eller har man det innan man plusar! ( fattar inte hur man så lätt kan glömma hur det va innan förra mensen trots att man haft regelbunden mens sedan 13 år) haha

Kopierade namnet på tråden nu: En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?

Där kan du läsa :) hoppas det tar sig annars får du lycka till nästa månad :)
  • Lola90
    carolol skrev 2018-10-12 12:27:53 följande:

Kopierade namnet på tråden nu: En superbra metod jag läst om/vilka vill hänga med nästa månad?

Där kan du läsa :) hoppas det tar sig annars får du lycka till nästa månad :)

Tusen tack :):) den måste jag testa om inte det har tagit sig denna gången!
Svar på tråden BF maj 2019