• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • 19SandraJ87
    Mathilda1 skrev 2018-10-25 23:19:53 följande:

Hoppar också in här, skönt med en lite mindre grupp!

Jag och min sambo fyller snart 26, respektive 28 år och vi har varit tillsammans i ca 4 år.

Jag slutade med p-piller för lite mer än 3 veckor, hade ÄL 21/10 (enligt appen Flo..) Blev mys hela den helgen Väntar nu helt enkelt spänt på vad som komma skall. Men som sagt, det var första försöket och vi tar det lite som det kommer då vi båda inte känner någon större stress eller press över det hela. (Även om jag skulle vilja att det tog sig så fort som möjligt!! Hihi)

Hej! Då får vi hålla tummarna :)

Väntan på tecken är det jobbigaste tycker jag, man analyserar minsta tecken och tittar noggrant på pappret när man torkar sig *skrattar* Och man blir väldigt duktig och inbilla sig saker :)
  • 19SandraJ87
    närkommertrean skrev 2018-10-25 19:18:46 följande:

Det hoppas jag med! Det kommer säkert gå bra! <3

Det kommer lösa sig för er också <3
  • 19SandraJ87
    Ellie90 skrev 2018-10-25 19:46:38 följande:

Hej! Jag hakar på här! Vi försöker få till ett fjärde barn. Jag är 27år och min man 30. våra barn är 6, snart 5 och en 8månaders. Hade ägglossning i måndags.

Tog ett halvår att få till trean, nu är vi inne på tredje försöket med barn fyra. Hade tidigt missfall för två månader sedan, smörjer nu med progesterall och hoppas på plus som håller sig denna gång! :)

Får skylla på trötthet igår, men glömde ju bort det viktigaste! Jag beklagar ditt missfall <3
  • närkommertrean

Jag har precis fått ett svagt men tydligt plus med predictor early två dagar innan bim! :) Så idag blir det en tur till apoteket för att hämta ut hormoner som förhoppningsvis hjälper till att hålla kvar det lilla livet den här gången.

• 19SandraJ87
    närkommertrean skrev 2018-10-30 04:48:22 följande:

Jag har precis fått ett svagt men tydligt plus med predictor early två dagar innan bim! :) Så idag blir det en tur till apoteket för att hämta ut hormoner som förhoppningsvis hjälper till att hålla kvar det lilla livet den här gången.

Oh grattis <3<3 Vad roligt :) Håller tummarna för att det lilla livet vill stanna kvar :)
  • närkommertrean
    19SandraJ87 skrev 2018-10-30 11:02:42 följande:

Oh grattis <3<3 Vad roligt :) Håller tummarna för att det lilla livet vill stanna kvar :)

Tack! :)
  • Ellie90
    närkommertrean skrev 2018-10-30 04:48:22 följande:

Åhh grattis ?
  • Ellie90
    Ellie90 skrev 2018-10-30 21:08:08 följande:

Åhh grattis ?

Förstår inte varför det envisas med att bli frågetecken varje gång jag ska göra smileys. <3 skulle det vara :)
  • närkommertrean
    Ellie90 skrev 2018-10-30 21:08:08 följande:

Åhh grattis ?

Tack! Känns overkligt så ska ta en vanlig sticka från testlagret imorgon. Är den också positiv kanske jag kostar på mig ett digitalt med veckoindkator i helgen. :)
  • Ellie90

Har haft spottings i flera dagar och test imorse visade neg på ÄL+10. Får nog försöka nästa månad igen! Får se när mensen kommer om jag har BIM två ggr denna månad kanske :)

Svar på tråden BIM November18