• 19SandraJ87

BIM November18

Startar en ny november tråd då jag tycker den andra är lite för stor :)

Är 31 år och sambo sen 4 år och vi är inne på 4 försöket att få ett syskon till vår dotter på 2 år.

ÄL har precis varit här nån gång mellan måndag-onsdag, och vi har lyckats mysa till det varannan dag sen i torsdags förra veckan så tycker det kan ta sig den här månaden :)

Så nu går man bara och väntar otåligt ännu en gång och bara hoppas att det inte kommer någon mens!

• Svar på tråden BIM November18
  • närkommertrean
    Ellie90 skrev 2018-10-31 07:54:17 följande:

Har haft spottings i flera dagar och test imorse visade neg på ÄL+10. Får nog försöka nästa månad igen! Får se när mensen kommer om jag har BIM två ggr denna månad kanske :)

Tråkigt men håller ändå tummarna för att det var för tidigt att testa. Annars hoppas jag att du är tillbaka i tråden snart igen. :)
  • 19SandraJ87
    Ellie90 skrev 2018-10-31 07:54:17 följande:

Har haft spottings i flera dagar och test imorse visade neg på ÄL+10. Får nog försöka nästa månad igen! Får se när mensen kommer om jag har BIM två ggr denna månad kanske :)

Håller tummarna för att det var för tidigt att testa <3

Här känns det inget, enda är mensvärk som hållt i sig sen ÄL. Nu börjar brösten bli fylligare och lite känsliga bröstvårtor, men brukar ha så innan mensen :( Så får nog försöka nästa månad med :/ Dock inte tagit ett test, men hade varit neg i vilket fall.. förra gången plussade jag supersvagt på BIM..
  • Solrosen29

Hoppar gärna in här, tycker den andra också är lite för stor.

Är på bim -2, testade ikväll och det visade neg. (Hade kissat en timme innan) inga specifika känningar så räknar inte med det. Får testa imorgon bitti igen :)

• Ellie90
    19SandraJ87 skrev 2018-10-31 12:54:00 följande:

Håller tummarna för att det var för tidigt att testa <3

Här känns det inget, enda är mensvärk som hållt i sig sen ÄL. Nu börjar brösten bli fylligare och lite känsliga bröstvårtor, men brukar ha så innan mensen :( Så får nog försöka nästa månad med :/ Dock inte tagit ett test, men hade varit neg i vilket fall.. förra gången plussade jag supersvagt på BIM..

Nu när du säger det så vet jag ju inte hur tidigt jag fått synligt de andra gångerna, har ju bara testat innan BIM när jag inte varit gravid. När jag varit gravid har jag plussat Bim+7 och bim+1.

Nåja, känns endå som att mensen kommer närsom. Ställer in mig på nytt försök.
  • 19SandraJ87
    Solrosen29 skrev 2018-10-31 20:30:15 följande:

Hoppar gärna in här, tycker den andra också är lite för stor.

Är på bim -2, testade ikväll och det visade neg. (Hade kissat en timme innan) inga specifika känningar så räknar inte med det. Får testa imorgon bitti igen :)

Välkommen :) Själv tycker jag det blir lite rörigt i så stora grupper...

Ditt negativa test var nog pga med "fel" urin innan BIM.. Men även om det är negativt på morgonen är inte hoppet ute förrän mensen kommer <3
  • 19SandraJ87
    Ellie90 skrev 2018-10-31 21:33:36 följande:

Nu när du säger det så vet jag ju inte hur tidigt jag fått synligt de andra gångerna, har ju bara testat innan BIM när jag inte varit gravid. När jag varit gravid har jag plussat Bim+7 och bim+1.

Nåja, känns endå som att mensen kommer närsom. Ställer in mig på nytt försök.

Tråkigt :( Om det är så så hoppas jag ni får ett plus nästa månad <3 Men håller ändå tummarna för att du får ett den här månaden <3<3
  • Mathilda1

Vad jobbigt det är att vänta på BIM ???? Är på BIM -4 idag och känner absolut ingenting än så länge. Det enda som varit hittills är jag hade ordentlig molvärk en dag innan och en dag efter ÄL.

• 19SandraJ87
    Mathilda1 skrev 2018-11-01 16:52:56 följande:

Vad jobbigt det är att vänta på BIM ???? Är på BIM -4 idag och känner absolut ingenting än så länge. Det enda som varit hittills är jag hade ordentlig molvärk en dag innan och en dag efter ÄL.

Då är vi två som tycker det :/ Har BIM på tisdag och börjar mer och mer tvivla på att det är något här :( Har mol/mensvärk och ömma bröst ibland, men det är nåt jag kan ha innan mensen...
  • Solrosen29

Testade i morse men visade neg.

BIM imorgon, kan även va på lördag. Väntar in mensen, inga känningar alls.

• Ellie90
    Solrosen29 skrev 2018-11-01 17:02:56 följande:

Testade i morse men visade neg.

BIM imorgon, kan även va på lördag. Väntar in mensen, inga känningar alls.

Då väntar vi båda två alldeles strax, jag har BIM på söndag. Känndes som jag skulle få mens tis/ons redan men nu känns det som vanligt igen, men är ju några dagar kvar. Hinner du också med BIM igen i nov tro? Jag har 28dgr oftast, lite oregelbundet ibland, så jag lär ha två denna mån tror jag! Men jag hoppas förstås att det tar sig för båda oss denna gång! :)
Svar på tråden BIM November18