• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Love5

Grattis till plusset MaoaM! Själv har jag testat blankt idag (BIM -4), med testa tidigt.

• Jagerika
    MaoaM skrev 2019-02-26 06:31:17 följande:

Bah! Jag smäller aaaav!

Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo

Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.

Någon mer som ska testa idag?

Stort grattis! :D hur många dagar efter ÄL är du idag? <3
  • MaoaM
    Jagerika skrev 2019-02-26 06:40:36 följande:

Stort grattis! :D hur många dagar efter ÄL är du idag? <3

Tack! 11 dagar om min app har rätt
  • Anonym (Kajsan86)

BIM lista;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb, NervösAnonym,

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva 

13/3 evi82, Tirin 

14/3 Anonim(Milla) 

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123 

16/3 Hallonsaft24 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat 

23/3 Nicciz 

26/3 Malin888 

PLUS LISTA ; 

Elinanorden

MaoaM

• Anonym (Kajsan86)

Bah! Jag smäller aaaav!

Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo

Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.

Åh grattis!!!! Så härligt! :-* KRAM!
  • sockertoppen90

Bah! Jag smäller aaaav!

Grattis till plusset :D!!

Jag förstår de hjärtat stannade varje gång precis innan ul när vi väntade vår dotter.. De verkar på som att du har varit med om en tom livmoder vid UL tidigare?? Jag beklagar <3

Men denna gång har de nog kommit för att stanna :)!!

Jag har tänkt att jag ska testa imorgon med testa tidigt.. Funderade på att ta idag för att man är så otroligt otålig (för vi båda har en känsla över att vi träffade rätt denna månad och min mage har känts öm och svullen :D) men min man stannar hela sjuk idag från jobbet så de jobbet att vara mycket lättare att hålla sig idag och verkligen hoppas på positivt imorgon på hans födelsedag trots att de är lite tidigt de också en vecka innan BIM tihi..
  • Jagerika

Illamåendet är som bortblåst idag men har börjat få lite lite ömma bröst istället. ÄL+7.

Men en annan sak jag tänkte fråga till er som varit gravida förut, har ni drömt mycket på natten? Inatt var det fjärde dagen i rad som jag haft konstiga drömmar. Jag har åkt luftballong till Thailand och london, skällt ut min sambo som varit otrogen i drömmarna och det var samma inatt så var förbannad på han när jag vaknade innan jag insåg att jag drömt! Varit irriterad i två dagar och skällt ut han för ingenting typ och gråtit för han inte ville ge mig en kram. Antingen är det grov pms eller andra hormoner som spökar med mig! Hahaha xD

• Liit

Jag testade imorse pga så mycket ?gravid känsla? i kroppen. Vet dock inte vad jag ska tro?

• Jilo

Bah! Jag smäller aaaav!

Åh vad glad jag blir, stort grattis!!! :) Jag tror vi har skrivit i samma tråd om mf i början på året? Blir så glad för din skull!
  • Malin888

Bah! Jag smäller aaaav!

GRAASTTTIIIIISSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden BIM Mars 2019