• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • babymys
    Grumpycavat skrev 2019-02-25 10:45:12 följande:
    Åååh, denna långa väntan ja, jag har som tur väl även "Den roliga biten" kvar, är bara på cykeldag 8, så jag förväntar mig ÄL senare i veckan. 
    Jag har precis börjat använda fertilitetsmonitor, och idag testade jag för 3e gången enligt instruktion. 
    Den säger ju som väntat att fertiliteten är "LÅG", men hoppas den skiftar över till Hög i mitten av veckan, och sen kanske max i början av nästa. 

Det är så himla spännande med den här monitorn, ser framemot varje morgon. haha. 

Kämpa på alla ni andra också. 
    Haha åh det låter roligt med monitor! om det inte tar sig denna månaden ska jag också köpa en - det kanske får mig att bli morgonpigg ;) hur går det för dig? har du fått en stegring ännu? {#emotions_dlg.flower}
  • babymys
    MaoaM skrev 2019-02-26 06:31:17 följande:
    Bah! Jag smäller aaaav!

Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo

Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.

Någon mer som ska testa idag?
    Ååååååh herreguud! nu blev jag lycklig!! Grattis MaoaM!!Hjärta var inte rädd, du har en hel hejarklack bakom dig! Lycka till och uppdatera oss om allt du går igenom:)
  • frugr95
    Liit skrev 2019-02-26 08:10:55 följande:

Jag testade imorse pga så mycket ?gravid känsla? i kroppen. Vet dock inte vad jag ska tro?

Det kan definitivt va positivt! Du har ju inte BM förrän om en vecka va? :D va kul!!
  • babymys
    Liit skrev 2019-02-26 08:10:55 följande:

Jag testade imorse pga så mycket ?gravid känsla? i kroppen. Vet dock inte vad jag ska tro?

Jag ser definitivit något! Så spännande!Skrattande Tippar på att du kommer få en fin stegring på testen dom närmaste dagarna! Hejaheja tjejen!
  • Malin888
    Jsv17 skrev 2019-02-26 08:50:26 följande:
    Jag var 100% säker att jag inte var gravid med sonen då jag hade molvärk (vilket ju känns som mensvärk) och verkligen NOLL symptom i övrigt och plussade sent dessutom och när man testat neg på bim så tror man ju liksom inte att det ska bli nåt, men det blev det
    hahah men va roligt att höra!! Alltså jag har så extremt mkt pms mensvärk ont i brösten skittrött och bim på fredag. Jag har vart gravid 3 ggr 2 bäbisar och 1 abort. 
    Känts olika alla graviditer och aldrig såhär 
    Jag är verkligen tvärsäker jag inte är gravid just för den extrema mensvärken som tom strålar ner i benen. Men det är SÅ EXTREMT denna gång därför jag skriver frågan hahahha

bara vänta och se. testar på lördag om ingen mens kommit :)
  • Jsv17
    MaoaM skrev 2019-02-26 06:31:17 följande:

Bah! Jag smäller aaaav!

Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo

Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.

Någon mer som ska testa idag?

Stort stort Grattis!!!
    Pojke 9-12-17
  • Geranium

Stort grattis till er som plussat i traden! Hoppas pa manga fler de kommande veckorna :)

Sjalv sa har jag och killen haft sex varje dag i en veckas tid da jag haft agglossning sa forhoppningsvis finns det tillrackligt med material i omlopp for att det ska ta sigSkrattande. Vi akte ivag till alperna over helgen for total avkoppling och frisk luft vilket var det basta vi kunde gjort mentalt just nu da vi bor i en stressig storstad.

Haller tummarna for att det blir en liten alpbebis i slutet av aret! BIM 11/3

• RedAngel
    Anonym (Kajsan86) skrev 2019-02-26 07:12:37 följande:

BIM lista;

Jag la till datum när man plussat och bim minus/plus. Vore kul att se o jämföra =) Om det är ok för alla? :) <3

BIM lista;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb, NervösAnonym,

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva 

13/3 evi82, Tirin 

14/3 Anonim(Milla) 

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123 

16/3 Hallonsaft24 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat 

23/3 Nicciz 

26/3 Malin888 

PLUS lista; 

23/2 Elinanorden bim -5

26/2 MaoaM bim -4
  • Mumin4

Grattis till er som plussat!

Jag hade mens 8/2-12/2. ÄL runt 19/2. Väntar nu på att få testa och hoppas på ett plus!!!!

Svar på tråden BIM Mars 2019