Jilo skrev 2019-02-26 08:38:23 följande:
Vet inte vad min kropp och/eller ägglossningstesterna håller på med just nu...Igår på cd 13 kom äntligen blinkande gubbe (men nu ville jag inte ha den längre utan ställde mitt hopp till förra veckans glada gubbe). Samtidigt var det sista testet såklart, så köpte ny förpackning och testade igen på eftermiddagen - negativt?? Tänkte att datorn i behållaren kanske måste lära känna min kropp först? Så tog på kvällen, som jag alltid gör innan sängdags, med både gamla och nya. Nya var fortf neg men på den gamla var det en blinkande gubbe. Var sjukt arg på min sambo men då det var många dagar sen vi hade sex sist så vågade jag inget annat än spela med på hans invit igår, tack vare den blinkande gubbjäveln. I morse var båda testerna negativa....!!! Fattar noll men ställer mitt hopp till förra veckan.
Mina beter sig inte riktigt heller som jag vill... fick en stegring över 2 dagar men blev aldrig positivt och nu imorse var det blankt igen... skulle jag gå på känningarna i kroppen (älflytningar och känningar i magen) och inte testat då hade jag gissat på äl idag eller imorgon... men man kan ju bli så lurad av kroppen och utan ett helt positivt test så blir jag osäker... men så vet jag ju att vissa inte får full stegring på sådana stavar man ska tolka själv (loooovade mig själv att aldrig köpa sådana mer och här sitter jag haha) och eftersom mina verkligen är HELT blanka när jag inte har äl, alltså man får vinkla testet i ljuset för att se teststrecket, så tänker jag att kanske även en liten stegring då faktiskt är positivt för mig? Tar det sig inte nu då blir det definitivt digitala äl-test nästa månad! De har faktiskt aldrig strulat för mig, men jag använder bara de som endast ger fast gubbe ingen blinkande...
Så jobbigt när kroppen och testen och allt strular när man orkar med det som minst!