• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Loppan79

ZaraÖ - jag skulle tycka det var kul att få rösta om det....

• ZaraÖ
    *prestationsångest*  ja, jag hoppas det!
  • Jozebelle

Kikar in en liten stund och hälsar på er alla scrappar. Hur går det för Er? Här går det upp och ner, har liksom ingen ork för tillfället för just att scrappa. Men det återkommer.

Nu ska jag kika runt lite, ha det gôtt!

• miiha

jag har en fråga till skissutmaningsdeltagarna (försök hitta ett längre ord, den som kan ): hur har ni fotat era lo's (de ni skickat till tr3z)? med "journaling-lapparna" dolda eller synliga?

jag är klar med min iaf, är väl så-där-nöjd.. men det var en kul skiss, mammsy! 
    ska bara ladda upp bilderna på datorn, och sen skicka i väg!

• Amelié77

Jag har inte gömd journaling - skulle det vara det? Jag är inte så haj på det här med journaling ännu så jag hade inte fattat det...

• MAMMSY

Mina bokstäver han komma från scrapfun idag tjoho!! Så nu får jag snabbscrappa (...) i helgen till 2 skissutmaningar. Skumpis jag flörtar lite med dig å undrar om jag får fota hos dig på söndagOskyldig hehhe...   Min journaling kommer oxå att vara dold på min LO men om den inte e det på nåns så gör väl inte det nånting det e ju upp till er hur ni vill tolka skissen

Svar på tråden Scrapträsket