• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Blue Vapor

I onsdags kl 10.52 kom vår lilla Linn Johanna upp på min mage efter en hyfsat bra förlossning! Vi har nästan precis kommit hem, men jag har blivit jätteförkyld, har feber och hosta och är ju allmänt spaghetti, så jag återkommer om några dagar tror jag.... då jag orkar sitta rakt helt enkelt

*kram*

• Cia o krabaten

Grattis tjejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vi har varit sååååå nyfikna här!

Ta nu massor med mysiga bebiskort opch krya på dig ordentligt ._D

Kram!!!!

• Skumpis

Blue V - GRATTIS!!! Kul att höra från dig!

C o k - Ja, det var lite de rundade kanterna jag tänkte på. Känner att jag måste bli bättre på att inspireras och att inte slaviskt följa skisserna Inte särskilt kul med 12 likadana bidrag Ska nog kika runt på lite mer skissutmaningar för att se hur folk har varierat sina LOs efter skissen... man får göra så när man har vänsterdominerad hjärnhalva och tänker fyrkantigt

• miiha
    Grattis Blue Vapor till er lilla tjej!! Skrattande

tr3z:
    mitt bidrag borde finnas i din inbox ungefär.. NU!
  • Lioness

Hej!

Igår fungerade min skrivare utan problem, kanske lite påbörjan till att det svarta börjar ta slut, men annars inga problem

Idag eller just nu när jag ska skriva ut blir det ingenting! Jag hör hur skrivarhuvudet (?) far över pappret men det blir inget... MEN när jag gör tester och dom skrivs ut så blir det både färg och svart!

Jag har prövat att skriva ut andra dokument men inget händer, vad är fel!?!
    Patronerna är nya och bör inte ta slut än, speciellt inte när det skriver ut i färg. Och den säger inte heller ifrån att färgen är slut.

Vad kan jag göra? Nån som vet?

Lioness

• MAMMSY
    Å Blue Vapor GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS till eran lilla Prinsessa!!!
  • Cheri

woohooo STORT grattis BV!!!

Sku,pis näh, jag tycker oxå den e helt enligt skissen, man måste få lite utrymme för fantasi oxå, annars skulle ju alla bli likadana
    Håller med, den LO´n e härlig!!

• Skumpis
    Jo, jag håller med om att det måste finnas lite utrymme Ville bara kolla runt lite vad gränserna går och vad som kan rymmas i en och samma skiss. Som sagt så måste jag bli bättre på detta. Annars får jag roa mig med statistik eller något annat torrt
    Åh, vad spännande det ska bli att se alla LOs på måndag
    trez - Hur många bidrag har du fått in nu?
  • Marajjah

Ååå, grattis BV. Nu har jag läst om två stycken bekanta här på fl som fick barn i onsdags och nu längtar jag ännu mer tills det är min tur.

Får förresten se, men jag tror absolut inget, om jag har ork att scrappa i kväll. Har mått illa hela dagen så då kan jag väl slippa ikväll, eller? Vill ju också vara med i er skisstävling!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket