• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY
     å känns som jag sitter å stirrar mig blind på alla fina papper som finns.... har suttit i 45 min inne på lifetimemoments.com å tittat på papper å då har jag inte ens hunnit kolla på resten av alla miljoner som finns där inne.. Varför suger det så i shoppingtarmen just nu denna månaden som jag fick så lite mammapenning???????
    Vad känner ni att ni behöver JUST NU?!
  • MAMMSY

tr3z VAAAAAAAAAAAAAAAAA  inte får du försvinna!!!!  Du har inte gjort nått fel. Tycker du e en toppentjej, vi blir ledssna här inne om du försvinner...Gråter

• kela81

MAMMSY-hehe...ingen fara...jag går ner mig så bra själv i shopping fördärvet Helt galet...jag vet ju att jag åker till LA om...hum...*räknar* 16 dar, och då kan jag ju shoppa och borde spara pengarna tills dess, men ändå så handlar jag massor nu...så kommer jag att vara urfattig i LA sen

• MAMMSY

Till LA å e inte alls avundsjuk på dig eller så näääääääääää

• Lingonflickan

Har läst första inlägget och det där vet jag ju. Men min fråga gällde själva tråden i sig. Typ hur det fungerar med utmaningar och röstningar mm. Samt om man kan ansluta sig.

• Marajjah
    Eftersom det finns person/er (?) runt om i den här scrapptråden som snackar så oerhört mkt skit om mig i andras gästböcker just nu så tackar jag för mig. Trevligt att råkas, det var en trevlig tid, men jag vill inte vara med när folk snackar skit bakom ryggen utan att säga det direkt till mig. Låter er därför vara ifred!
    Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Finta

Men va F*N är det som händer i tråden??? Alla kan ju inte börja hoppa av "bara" pga missuppfattningar och strul kring EN tävling.... jättetråkigt tjejer!

Jag vill att alla ska vara kvar!!!

Svar på tråden Scrapträsket