• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Men vad e det här?????????????????????
    Håller med finta varför görs det så stor grej av det här?! Det var en tävling på skoj, inte på blodigt allvar... det e väl ingen som snackar skit om nån???? Inte mig veteligen iallafall men jag säger som skumpis sa tidigare, det blir lätt misstolkningar på nätet för man läser ju själv in saker i det andra har skrivit, även om det inte var så personen i fråga menade. Tycker inte heller att någon borde hoppa av tråden , vi som är så trevliga mot varandra annars tycker att vi borde kunna lösa det här som vuxna människor å prata med varandra...Gråter inte hålla påå sura pga av en liten tävling.. å inte ens det egentligen en utmaning.. komigen mer än så här tål vi väl utan att behöva lägga av Eller?

• Jo79

Alltså... det här är inget kul! Vi måste bestämma oss för vad som gäller! Skrev inte Zara lite tidigare "regler" kring utmaningen? Om vi alla står bakom det så kan vi väl lova att vi inte blir sura på varandra...? Det är ju inget roligt att något som ska vara roligt blir skittråkigt! Då lägger jag hellre ner utmaningarna, som jag faktiskt tycker är en jättebra idé, för jag vill hellre ha en bra tråd än en på dåligt humör... Eller så startar man en separat utmaningstråd där de som vill vara med håller till...

Jag vet inte... men så här kan vi inte fortsätta!

Jag är iaf glad och nöjd, för jag har nästan scrappat klart en Lo! Tjohoooo Ska bara till lite dold journaling som jag inte hinner skriva nu för jag måste väcka den sovande grisen snart...

• MAMMSY
    Så har jag förstått det iallafall, om det är nån som vill tillägga nått så gör gärna det Nu skriver jag ner "reglerna" för skissutmaningen så kan vi  väl se om alla tycker samma så att vi kan slippa sånna här tråkiga missförstånd i framtiden

inlämning sker senast söndag 20.00
    Man tolkar fritt efter skissen å scrappar efter den men så att man ändå ser att man utgått efter skissen
    när vi röstar så ligger LO:s arna ute anonymt å vi avslöjar vem som gjort vad när omröstningen är avgjord.

Så har jag uppfattat det iallafall, om det e nån annan som har  nått att tillägga gör gärna det
  • Jo79

Det är väl ganska klart och tydligt tycker jag. Man kanske ska tänka på eller nått, att det inte betyder att omröstningen startar söndag klockan 20...? För då blir det ju väldigt stressigt för den som har hand om den. Eller?

• Jo79

Som att den som har hand om omröstningen lägger upp den så snart det går, och så håller den på i två dagar från det att man kan rösta...?

• Finta

Mammsy

Bra och tydliga r4egler tycker jag. Så brukar de se ut även på andra forum så det borde ju fungera!

• Marajjah

Gör ett förtydligande.
    Har sett en person som pratat skit om mig i en gästbok. That´s it! Den personen verkar inte kunna stå för vad hon tycker då hon numera är avreggad också...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Finta

Marajjah

Jättetråkigt att det blivit så, men jag vill ändå att du ska vara kvar!!

*Kram*

• Skumpis

Jag röstar för egen parallell tråd för skissutmaning så att vi slipper tjata skiss hela veckan till de som inte är intresserade av utmaningen. Så tycker jag

Jag är såååå nöjd med nästa veckas skiss Inte för att den är färdig än men den ska nog hinna bli....

Marajjaha - Bra att du är kvar i tråden!

• Marajjah

Jag är itne kvar i tråden. Ville bara göra ett förtydligande.

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket