• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Glyfen

Nä! Jag missförstår aldrig någonsin någonting

Blev lite känslosvall då jag insåg att Tr3z packat ihop och försvunnit, men nu har jag lugnat ner mitt heta temprament...

Tänkte inte heller på att en del av er säkert känner varann ganska bra och irl... för mig är alla anonyma och eftersom mitt minne följer med bröstmjölken ut, så skulle jag inte kunna komma ihåg allt det som Cia skrev tidigare. Ni känner säker igen varann på stilen också... Men jag hoppas att alla vågar rösta på någon helt okänd också... hur ska annars jag kunna vinna??

Nu ska jag gå ut och gräva ner stridsyxan! Gónatt-kramar från Glyfen.

• kela81

MAMMSY-vad skulle det där vara bra för Nu måste jag ju shoppa där med Hon hadde ju hur mycket fin som helst

• Glyfen

Ska bara titta in på houseofpaper först då... Så jag har nåt fint att drömma om..

• Skumpis
    Känns trist att ni tror att det kompisröstas Jag själv känner några här mer än andra men det skulle aldrig falla mig in att rösta på något annat än den bästa LOn. Och det menar jag verkligen. Däremot kan jag erkänna att jag skulle kunna tänka mig att rösta på min egen OM jag tycker jag gjort den bästa . Men det kommer nog aldrig hända i det här gänget

Usch, känns trist alltihop

Men, som sagt, vi glömmer detta och går vidare. Fast det krävs en natt för det

God natt!
  • Glyfen

Mammsy: Jättemycket fint, men inget sassafras papper! Får väl köpa nåt annat papper då hihi!

• Sagomamma

Lycka2:

Ja, jag är extremt nyfiken *också väldigt anonym eftersom jag bara skriver på kanske var 10:e sida*

• Amelié77

Som Cia skrev: Vissa LO'n ser man ju vem som har gjort. Jag är väl typ den enda av oss som inte har en bebis så då betyder det ju att min LO är den utan barn Den här gången var det ett bröllopsfoto och det kommer det antagligen att vara ganska ofta i fortsättningen också. Men jag hoppas verkligen inte att det spelar nån roll VEM som gjort LO´n, alla borde ju rösta på den som de tycker är snyggast.
    Sen för att gnälla lite, jag tycker alla LO´n var skitsnygga, MEN vissa var inte lika skissen. Det tycker jag är lite synd, eftersom det blir svårt att jämföra LO´na sinsemellan då. Jag menar, alla var ju jättesnygga, men eftersom vissa inte liknade skissen tycker jag inte man kan jämföra dem på det sättet. Det var min första utmaning så jag följde skissen "slaviskt" (eftersom jag trodde det var så man skulle), men tydligen får man sväva ut i kreativitet ganska mycket.

• MAMMSY

Glyfen: Synd att det inte fanns nått sassafras men det finns ju såååå mycket annat snyggt eller hur Kela 81 ledssen om jag drar er med in i shopping fördärvet

• Ellisen

Tjena tjejer!!
    Jag är här inne varje dag och kikar på era fina LO:s ni gör, och blir så imponerad!! Själv väntar jag på en beställning från scrapaddicted, har beställt massa papper Men jag känner inte att jag har några "roliga" kort att scrappa med just nu, så jag får väl ta och vara papparazzi-fotograf på dottern
    Ha en bra dag allihopa!!

• tr3z

Hej!

Nu tänker jag bara skriva ett litet inlägg och sen inge mer.

Ja, jag överreagerade förmodligen. Stress + misslyckande = överreaktion. Jag ber om ursäkt för att jag har klantat mig och förstört stämningen ett tag och att tävlingen blev som den blev. Nu har jag lugnat ner mig iaf

Men min reaktion fick mig att inse att om man gråter och mår dåligt en hel dag över något så banalt som en misslyckad tråd, ja då kanske man ska tagga ner lite. Så jag lämnar er och fortsätter scrappa i lugn och ro i min ensamhet.

Svar på tråden Scrapträsket