• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Hej MalinKa2 här får du gärna hänga oftare

Kram Malin
  • Amelié77

Jag minns att nån av er har skrivit om foamstampsen som heter Mixed Alpha, men nu undrar jag om nån vet hur höga bokstäverna blir. Jag har en bild på setet i mitt galleri. Funderar på att beställa dem eftersom det verkar prisvärt med tanke på att man får tre olika alfabeten, men jag vill inte ha dem om bokstäverna är låga.

• ZaraÖ

Det är jag som har dom..kan kolla hur stora dom är!

• ZaraÖ

Ok i det största typsnittet är bokstäverna 3-3,5 cm höga o det minsta är dom ca 2 cm.. Sen är det en mellan storlek oxå..

• ZaraÖ

haha inget problem!
    Ja jag gillar dom mycket! jätte bra med 3 olika typsnitt, MYCKET prisvärt! Använder akrylfärger du kan se resultatet i mitt galleri, allt stämplat är med det settet (och cityscape färgerna)

• ZaraÖ

Det är jag som är en jäkla pladdertacka..Skrattande

• MAMMSY

Har alla scrappdag idag eller????? För hur ofta är det så här lugnt i den här tråden???
    Jaha det e väl bara för mig att gå å sätta mig å scrappa då med...

Svar på tråden Scrapträsket