• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Amelié77

Förresten, vad gillar ni Bazzills nya Scalloped papper? Alltså de som har "vågiga" kanter...

• Jo79

Vad bra att ni gillade listan! Jag har kopierat den från scrappiz nånstans, så tro inte att jag suttit och knåpat ihop den själv inte...! Men den är grym att ha!!

Organistaion ja... jag har alla papper i en stor skokartong jag... Och har glömt vad jag har beställt för något när det kommer, så står det inte på en liten remsa så har jag ingen aning... Har oxå tänkt tanken att skriva på när de kommer, men då måste jag ju veta vad jag har beställt... Göra små tags är inte alls dumt! Det ska jag nog göra!

2XA: Sådär.... jag är inte så förtjust i annat än raka kanter... Men jag kanske vänjer mig och tycker att de är skitsnygga om ett tag!

• Peggy O

Hej på er.
    Inte så ofta som jag skriver här, även om jag är inne och snor åt mig några tips ibland. Hoppas det är ok.
    Nu har jag en fråga. Ni verkar ju ha så bra koll.
    Jag vill ha tag i ett papper med kaffebönor, kaffekoppar el. dyl.
    Vet ni vart det finns?
    Har funnits på panduro men de var slut idag
    Har inte riktigt tid att leta i alla web-shopar när jag inte vet exakt vad jag letar efter.
    Skulle bli så glad om någon visste.

• Amelié77

Kan nån av er gå in och kolla på www.vixxxansscrapbooking.se
    gå till stämplar och tillbehör - stämpledynor
    Vad är skillnaden mellan Fluid Chalk och Pigment Ink? De ser exakt likadana ut. Används de i samma syfte? Kan man använda dem som stämpeldynor för foamstamps? Eller vad använder man för färg med foam stamps?
    Vad är Ancient Page då? Är det också en stämpeldyna? Blir så fundersam då det står "ink"...

• BackinBlack

Hej hopp!

Har inte tid att scrappa just nu, ingen tid att sitta här vid datorn särskilt mycket heller. Men jag nappade ändå på Scrapkammarens erbjudande där alla papper kostar 5 kr veckan ut. Lade in en beställning imorse. Hoppas komma igång med bebisalbumet när papprena kommit.

nu med en liten Uma
  • Skumpis

Utteröga - TAck för tipset om Scrapkammarens erbjudande!!!

• MAMMSY

har oxå handlat en masaaaaa papper på scrapkammaren för jag hade ju inga sen innan    Passade faktist på att köpa på mig en del bazzils oxå efter att ha sett Skumpis imponerande samling

• Jo79

Jag vill oxå shoppa ju... Men jag har inte några moneysar! Och det är låååångt kvar till barnbidraget! Jag får sätta mitt hopp till att det blir pengapaket i födelsedagspresent... *önskar*

Svar på tråden Scrapträsket