• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Finta

2xA

Man kan även som du skrev taf örsta bokstaven i rubriken med denna och sedan resten med mindre foamstamps/annan stämpel.

• MAMMSY

Finta: Va niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii måste oxå ha Nuuuuuuuuuuuuuuuu fasen jag som inte får shoppa mer..

• iva

Marajjah: Sökte på Eniro o hitta.se där fanns inte denna butik. Heter den bara Krumelur eller något mer??? Är så nyfiken!!!

• Cheri

ville bara säga att jag lagt en länk till mitt scrappiz galleri i min presentation.
    Har varit några st som letat efter mina LO´s i mitt galleri här men inte hittat. Nu kan man lätt hitta mina alster däremot

• Cheri

Hur länge har ni alla scrappat?? *nicke nyfis*

• Skumpis

Cheri - 4 månader. Det betyder 9 st LO

• malinka2

Cheri: jag har scrappat drygt ett år, lite mer! Blir bara mer o mer fast ju längre tiden går ;)

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-07 19:19:17 följande:
    Cheri - 4 månader. Det betyder 9 st LO ♥
    men Weeeee vad duktig du är!!
  • Finta

Cheri

Jag har hållt på ca 1 år, men första 7 månaderna shoppade jag mest samt tog hand om en bäbis så det är först den senaste tiden som jag börjat göra lite kreativa saker av alla saker som ligger här hemma .

Svar på tråden Scrapträsket