• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Ellisen

tjena tjejer!!
    Nu har jag lagt in två LO:s i mitt galleri. De är gjorda efter skisser, för min fantasi är inte den bästa just nu... men säg gärna vad ni tycker om dem
    Ha en bra dag!!

• BackinBlack

Ni som tar kort med digitalkamera - var skickar/lämnar ni in för framkallning till papperskopior? Eller skriver ni ut själva? Vi har en billigare variant av fotoskrivare som jag inte har testat ännu, en Canon.

nu med en liten Uma
  • Loppan79

Utteröga - vi har också en canon fotoskrivare och den funkar kanon!

• BackinBlack

Loppan
    Okej. Då ska jag läsa mig till hur jag får ut bilderna på fotopappret! Är allergisk mot manualer så vi får se hur det går...

nu med en liten Uma
  • Finta

Visst har Ni sett att det ordnas en stor Scrappträff i Umeå helgen 12-13 maj?? Mer info finns på Scrappiz!
    Jag har precis bokat flyg och ser fram emot en helg i Umeå med scrapp!

• Finta

2XA

Neeej, va trist!! Det är väl typiskt att det blir så!

• Amelié77

Jag har inte varit till Umeå på säket 5 år och nu när jag ÄNTLIGEN ska dit så missar jag scrapträffen med en ynka vecka. Tala om otur!

• Amelié77

Nu har jag fått svar från House of paper, jag mailade och frågade varför det inte blev nån frakt. Hon skrev att min order var över 50 dollar INNAN alla rabatter drogs av, efter rabatterna var den på 45 dollar. Men det är alltså fraktfritt om det överstiger 50 dollar, så jag hade ju lite tur där.
    Hon skrev också att de ska packa min order idag eller imorgon så det låter ju som verkligt snabb service. Undrar bara hur många dar det tar innan det kommer fram...

Svar på tråden Scrapträsket