• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

ÅÅ free shipping vilken lyx hon brukar skriva ner värdet på paketet å sen skrivaatt det e "a gift" för då får tullen inte ta det jättebra!!! Förra gången jag beställde väntade jag i nästan 4 veckor å nu denna gången gick det jättesnabbt 1,5 vecka Visst finns det hur mycket kul som helst där? Såg du om hon hade fått in prima blommorna igen?

• Amelié77

Nej, nästan alla prima blommor var "out of stock". Det var lite synd, jag hade också tänkt shoppa loss på dem. Jag beställde inga papper, bara bokstäver av alla de slag, lite brads och ett stämpelalfabet.
    Jag var lite rädd att frakten skulle bli skyhög om jag beställer papper (eftersom de anses skrymmande) men om det är samma kostnad oavsett vad man beställer så är det ju ingen fara. Jag vet faktiskt inte varför det inte kom nån fraktkostnad för mig...skumt!

• Skumpis

Vad är det för adress till house of paper?

• Skumpis

Nä, den sidan funkar inte. Testade förrut

• aell

Hur funkar paypal? Jag är alltid så rädd för att betala med kreditkort på nätet...

• Amelié77

Skumpis - det ÄR den adressen. Jag testade igen, men de verkar ha någon slags underhållsservice på gång där just nu. Typiskt!

Jag vet inte hur paypal fungerar, har aldrig använt det. Jag håller tummarna för att mitt kortnummer inte hamnar i fel händer.

• Skumpis

2xA - TAck, jag såg det själv nu. Läste inte när jag fick upp meddelandet *otålig*

• eminabilic

tack,..
    nu ska j abörja scrappa=)

Svar på tråden Scrapträsket