• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis
    C o k - Missförstå mig inte. Jag tycker inte heller om när någon säljer till överpriser. Varken på Tradera eller på Panduro. (Utnyttja oss stackars scrappare på det sättet )
    PILLIGT var det att klippa ut bokstäver. Och inte blev det bra heller. Ska köpa foamstamps så jag får vänta på dem.
    Natti natti
  • Jo79
    Nu ser jag i kors.... Tur att jag hann klart med min lo innan det blev alltför snett och vint!Fundersam

Natti!
    Mamma till KaramEllen
  • Cheri

E ni trötta tjejjer? Jag som alltid är vaken

• eminabilic

HEJ ALLA
    oo va kul att ja hittade er..har länge velat börja att scrapa men har inte haft ideer el hur man ska komma igång..HJÄLP MIG!!
    va behöver ja för att komma igång..
    krma kram

• Ankiz

Har lagt in lite LO:s i mitt bildgalleri nu. Under "starka bilder" ligger de. Kommentera gärna!
    Tycker det är så svårt att hinna med att scrappa! Nu blir det mest att sitta på natten, vilket inte är så bra i längden!
    Dessutom börjar jag få ont om idéer, vet inte vad jag ska beställa osv. Tipsa mig gärna!

• Amelié77

Ni som har beställt från House of Paper - vad har frakten blivit?
    Det stås så här på deras sida:
    Beginning January 8, 2006, we will be instituting new shipping rates on Overseas and Domestic orders, all orders will be shipped for a flat rate depending on there destination.

Betyder det att det blir samma fraktkostnad oavsett hur mycket man beställer?

• Loppan79

eminabilic - läs första inlägget i tråden, där finns mycket information för nybörjare.

• Skumpis
    eminabilic - Hittar du inte "trådstart" på denna sida så gå tillbaka en sida så finner du den antagligen där
    Jag tycker du framför allt ska köpa ett par enfärgade cardstock (Bazzill) samt ett par mönstrade som matchar dessa. Någon limprodukt och en penna och så är det bara att börja klippa och klistra. Kika gärna runt i våra gallri för inspiriation.
  • MAMMSY

2xA Jag har beställt massaaaa från houseofpaper, frakten blir 9$ hur mycket du än beställer jättebra! Å beställer du för mer än 50$ så blir det fraktfritt Skrattande

• Amelié77

Ah, det var du Mammsy som brukade beställa därifrån.
    Nu har jag skickat in min beställning. Det blev 43 dollar, men ingen frakt vad jag kunde se i alla fall?!? Det stod Free shipping.
    Kommer det några andra avgifter till? Tullavgift?
    Hur snabbt brukar paketet komma?

Svar på tråden Scrapträsket