• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis
    Suck här också *suck* Lillen vaknar heeela tiden och vill bara sova på min arm. Typiskt nog har jag plockat fram alla scrapgrejer men det är bara att plocka ner dem igen *suck igen* Jag hör nämligen att sambons arm inte duger
  • Jo79
    Skumpis: Jag har hyfsat mycket journaling på några av mina Lo:sar. Kolla i galleriet om du vill...

Idag har jag fått myyycket tid för scrapping! Glad Hunnit med 2 dubbel Lo:sar, jättekul! Det fattas bara en text på en av dem, men tänkte att jag kanske skulle beställa från scrapfun...

Detta album tar knäcken på mig... har omorganiserat hundramiljoner gånger, och är ändå inte nöjd!!!!Skrikandes Och jag har ett för litet album!!!! GråterSkrikandes

Kyss Tack förresten för alla grattis på shushuårsdagen!! Ni é för goa... Kyss
    Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

Skumpis mammaarmen e bäst jag vet jag har värk i min...  gjort klart 2 Lo:s idag   fast den ena har jag bara monterat, den har legat halvfärdig länge så jag har inte vart så duktig som det låter.. Å nu e det snart läggdags Julia vaknade en gång i timmen i natt å skrek mammma å grät hysteriskt i sömnen    så jag e helt slut, måste ju vila upp mig tills på söndag då ska jag hem till skumpis å scrappa

Godnatt å Glad Påsk
  • Cia o krabaten

JO: Här är en till som kräks på sitt album snart....
    MÅSTE få klart det i påsk så jag kan sätta punkt!!!!

Skönt att du fått så mycket gjort! Har du handlat upp presenten än???

Skumpis: Känner igen det alltför väl... Tyvärr.
    Mammsy: Kan du inte "Beama" dit mig oxå?? Jag vill oxå scrappa med er

• Jo79

Nä, presentkortet ligger och läskar mig!! Jag har kollat på det sjuhundra gånger den senaste halvtimmen bara... Och affären har väl inte öppet över helgen kan jag tänka mig, så jag MÅSTE hålla mig till på tisdag. Fy sjutton vad jobbigt!!

Jag måste ha nya papper så jag kan göra sidor om när vi var på Kreta, och jag har inga sånna papper som jag vill ha... Och så vill jag ha en retroflower punch, och lite smågrejs, och papper och papper och papper och papper och papper och papper..... Och ett album... Är bara orolig för att dom inte har det jag vill ha, har aldrig varit där... Mammsy? Har inte du pratat om scrapbook etc? Snälla..... säg att de har sånt jag vill ha...??

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Är det tillåtet att göra om tidiga losar som man inte alls är nöjd med...? Dom är såååå fuuuulaaaa!

Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

Mmmmmmm tveksamt....
    Gränsen går väl vid om du avstår från att visa albumet pga dem, annars ska det ju vara så att man blir bättre. Eller???

MEn om de gör att du låter bli att visa andra fina LO's så "får" du ju såklart öra om dem
    Så är mina kriterier iaf!

Förresten har väl de en nätaffär??
    scrapbook.se/
    Var det inte dem du menade?

• Jo79
    Jo, det är dom jag menade. Men jag tycker inte om deras hemsida.... jag blir förvirrad av den! Jag får väl helt enkelt hoppas hoppas att de har bra grejer. Annars får jag väl köpa där ändå... 

Nja.... jag visar väl albumet, men jag tycker att de skämmer... men det kanske bara är som jag ser det. Dom får väl vara kvar då då... ett tag iaf. För annars blir ju det  j-kla albumet aldrig klart!!
    Nu ska jag sova!
    Natti Natti
  • Finta

Tänkte bara titta in en sväng och önska en GLAD PÅSK till alla underbara Scrapptjejer!
    Är på semester men försöker hänga med i tråden ändå!

• MAMMSY

JO79: Jag e inte så jätte förtjust i scrapbook etc.. hon som har den har alltid varit så himla otrevlig när vi har vart där, å hon har inget roligt utbud fast du kanske hittar nått som du gillar   Ibland har jag tur å hittar en hel del grejer på papterie faktist, hon som har butiken har börjat å ta in lite mer scrappsaker

Svar på tråden Scrapträsket