• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

C o K  Jag håller på för fullt här med att uppfinna en "beamer".. återkommer när den e klar

• pofsan

Tack för svaren. Jag kanske tänker fööör mycket eftersom det är mina första scrapalster. Jag vill att det ska bli ett bra album och har ganska höga krav eftersom jag kikat runt hos er alla duktiga scrapare. Jag kanske får sänka min nivå lite och se mig som den nybörjare jag faktiskt är

Min make har varit bortrest sedan i onsdags så jag har haft mycket tid, så nu har jag 4 påbörjade LO´s men ingen färdig måste låta dom vila lite för ny inspiration.

Glad påsk!!

• annika5064

Jo79;

Håller med MAMMSY; Scrapbook har inget roligt utbud och kollar man dina fina LO:s tror jag inte du kommer hitta något där...

• lillvilda

hej hej..nu har jag startat upp mitt scrapbook album, gjort några Lo:s och tycker det är tok kul!! Men jag är ju estet in i själen och har alltid hållt på att teckna osv så jag har direkt blivit nyfiken på det här med doodling. Jag har ju inte köpt in så mycket material, äger faktiskt just nu bara en syrafri penna, en svart. men vad ska man ha för pennor när man "doodlar". jag har en uppsjö av färgpennor hemma men jag antar att dom innehåller syra. Någon som håller på med doodling som kan dela med sig av vad för pennor som är bra att köpa??

• mikla73

Håller med om scrapbook etc, väldigt tråkigt utbud i en sån stor butik, sen så har hon som har butiken varit otroligt otrevlig de gånger jag varit där. Första gången jag var där hade jag med mig Timothy som stod som ett ljus bredvid mig, då kom hon fram och sa att du förstår väl att detta inte är en butik för barn. Jag blev helt stum, vi hade inte sagt halv7

• lillvilda

nä vad tråkigt ni har blivit bemötta i scrapbook butiken..fy vad trist=( men som MAMMSY säger så har papiriet börja få in lite scrapbook grejer, jag var där i veckan å kikade. dom ahr ju fördelen av att ligag mitt i nordstan oxå så man kan alltid sänga förbi om man är inne i stan. VWettergrens skulle visst ha nått scrapspecial oxå så dom kanske ha tagit in nått kul, det har jag inte kollat. jag gör ju verkligen inte så avancerade Lo.s som ni gör men jag har köpt in fler å fler grejer. jag köpte lite grundpapper på panduro, dom har sånna där block med olika nyanser av blått, brunt, rött, gult osv. Räcker bra för mig som ändå stoppar mina erk i plastfickor. jag har köpt nått sånt, bra å blanda med mönstrade papper tycker jag. det kommer alltid till användning så jag har lite sånt liggande hemma ifall scraplusten faller på=).

• Jo79

Nämen det var ju inte alls vad jag ville höra!! Nu blir jag riktigt orolig!! Och irriterad för att mamma och pappa kanske har lagt ut 600 spänn i onödan... skit oxå...! Har de inga bazzill eller Basic Grey? Album...? stansar?? Papper måste de väl ändå ha?? ÅNGEST!!!Gråter

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

Jo79 - Är det Scrapbook etc på Danska vägen du talar om? De har betydligt mer papper än någon annan scrapbookbutik i Göteborg, så ska du handla på plats är det nog ändå bästa stället. Mig har hon inte varit otrevlig mot inte överdrivet trevlig heller men det är ju inte jag heller Jag har dock svårt att gå omkring så länge som jag vill i en sådan liten butik då man oftast är ensam i butiken. Känner ju sig helt knäpp om man vill gå där i över en timme och sen kanske handla för 200 Men det är så underbart kul att gå och pilla på alla saker. Det går man ju miste om vid nätshopping

• Marajjah

Cheri
    Ful? Inte i mina ögon iaf.

Fråga!
    Hur sätter ni fast era Prima Got Flowers? Lim? Öljetter? Annat sätt?

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket