• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Cheri: Å ja webmoster Helene älskar hennes LO:s dom e så snygga å välarbetade, fattar inte hur hon lyckas få dit så mycket text utan att det känns som för mycket..
    Jag vill ha alla fluid chalks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänkte bara berätta det

• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-04-14 18:54:12 följande:
    Cheri: Å ja webmoster Helene älskar hennes LO:s dom e så snygga å välarbetade, fattar inte hur hon lyckas få dit så mycket text utan att det känns som för mycket.. Jag vill ha alla fluid chalks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänkte bara berätta det
    ja hon är fantastiskt duktig, hon har en heeeelt annan stil än jag men jag gillar henne ändå
  • malinka2

pofsan: jag gör ett hullerombuller album. Tanken är väl att senare dela upp dom så min dotter o son får varsitt men än så länge trängs dom i samma
    Jag blandar oxå handskrivet, dator (inte så ofta) o stämplat, jag gillar när det är lite blandat o inte så stelt...

Pappa hittade förresten en scrap/kort tv-shop på Tyska satelit tv o spelade in åt mej häromdagen. Det var mest kort tillverkning o FY vad dåligt det var. Allt var färdigt, bara att klistra fast.Alla kort såg köpta ut när dom var klara, jag tycker att charmen med att scrappa/kortmakeri ÄR att det är handgjort o man har lagt sin själ i det lite snett här o där osv, vad tycker ni?

• Skumpis

Hur hittar jag hennes LOs på Scrappiz? Vad jag har förstått så kan man inte söka på person??? Eller?

Cheri - Ja, det är så himla kul att man kan gilla två helt olika stilar så mycket. Själv kan/vill jag inte använda allt för många olika papper men när andra gör det tycker jag det är urläckert

• Cheri

titta in på papprika ist, där är det lätt att hitta henne, hon ligger först där på uppladdningslistan

• Skumpis

Tack Cheri! Oh, shit vad hon skriver mycket. Får kolla om jag kan få lite tips där sen. Nu luktar det Jansson och magen börjar kurra...

See you!

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-14 19:28:17 följande:
    Tack Cheri! Oh, shit vad hon skriver mycket. Får kolla om jag kan få lite tips där sen. Nu luktar det Jansson och magen börjar kurra... See you! ♥
    Ah jag vet hon e helt galen på att skriva.. men så pratar hon mycket oxå!
  • bitte71

Hej hopp...
    Nu har jag scrappat för allra första gången: lagt in två LO:s i galleriet! Ni får gärna kommentera, kritisera och komma med förslag och tips på om man kan göra på andra sätt! Så sätt igång: shoot me!
    Är väl själv "sådär"-nöjd: vill ju att det ska bli lika snyggt som hos er andra urduktiga erfarna scrappare, men jag antar att man lär sig allt eftersom!
    Ha en trevlig påsk!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Cia o krabaten

*SUCK*

Vart tog min scrapkväll vägen???

Skönt att se så många andra online oxå

Svar på tråden Scrapträsket