• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

Jaha??? Vanligt sånt där litterlim från panduro??? Isf kan jag ju köra då??

• Matriark

jo det är sånt jag har. brukar inte använda till scrapbooking, men det verkar ju vara syrafritt så jag kan inte förstå varför det inte skulle kunna användas. men varför kostar då stickles och glitter mer..? Kanske för att dom vet att det är lätt att låra oss stackars scrappare på pengar för vi vill ha sånt som det står acid free på till vilken kostnad som helst..

• Matriark

Iiiisch, klockan.. jag skulle ju lägga mig tidigt ikväll men fastnade med en förlovningslayout Godnatt för mig nu IAF *gäsp*

• Cheri
    Matriark skrev 2006-04-19 01:05:38 följande:
    Iiiisch, klockan.. jag skulle ju lägga mig tidigt ikväll men fastnade med en förlovningslayout Godnatt för mig nu IAF *gäsp*
    aaaah jag har fastnat här med skumpis skiss! Jag som behöver sova !! Skrikandes

godnatt på dig!
  • Jo79

Hur sent vaknar ni egentligen??

Kan man köpa vilken sorts plastfickor som helst till ett postboundalbum? Passar alla till alla liksom?

Har beställt rubriker till några Lo:sar från Scrapfun, brukar det gå fort att få dem...? Är första gången jag beställt därifrån. Lite spännande....

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

Åh kul o beställa därifrån Jo.. Det ska jag oxå prova på tror jag.
    Det där med plastfickor vet jag integt om för jag har inte ens ett album än

• Loppan79

Porslinsdockan - Jättefin låda Jag blir också sugen på att göra nått sånt men vet inte om jag vågar mig på det än...

• Loppan79

Jo79 - Det brukar gå jättefort att få saker från scrapfun. Jag tror hon brukar posta dagen efter beställningen har kommit.

Svar på tråden Scrapträsket